logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pasja w podróży – nowy serwis pod patronatem Bridgestone

  PR 10.05.2019, przeczytano 475 razy

Z początkiem maja ruszył ogólnopolski projekt Pasja w Podróży, poświęcony rozwiązaniom mobility solutions marki Bridgestone, realizowany przez Media Impact, Dom Mediowy The & Partnership oraz Bridgestone Europe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pasja-w-podrozy-%E2%80%93-nowy-serwis-pod-patronatem-bridgestone,382370,artykul.html

Nowy serwis Pasja w podróży zawiera artykuły, materiały wideo, grafiki, wywiady oraz porady związane z podróżowaniem samochodem. To miejsce, gdzie można znaleźć inspiracje – wyjątkowe trasy i ciekawe miejsca warte odwiedzenia w czasie realizowania swoich pasji podróżniczych.

- Dzięki wykorzystaniu w nowym serwisie narzędzi content marketingowych kontekstowo pokazujemy złożone rozwiązania technologiczne typu mobility. Pasja w podróży to zarówno inspiracja, jak i obietnica – tworzymy treści zachęcające czytelników do wyjazdów, okazji bycia w trasie i pasjonowania się podróżami, pokazujemy produkty Bridgestone w kontekście wszystkich aspektów dotyczących bycia w drodze – mówi Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management z Ringier Axel Springer Polska.

Za koncepcję kreatywną oraz strategię odpowiada Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska. Do współpracy zaproszono redakcje Onetu, Auto Świata oraz Komputer Świata.

Tegoroczna akcja jest początkiem długofalowych działań dla marki Bridgestone.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764