logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paszport do eksportu – firma Mnumi rozpoczyna ekspansję na rynki zagraniczne

  PR 05.08.2014, przeczytano 1201 razy

Firma Mnumi - producent oprogramowania do zarządzania drukarnią – otrzymała dotację unijną, która umożliwi jej realizację planów związanych z ekspansją na rynki zagraniczne. To - po intensywnych zmianach jakie mają miejsce ostatnio w firmie (pozyskanie nowego inwestora, udoskonalenia systemu oraz zwiększenie liczby zatrudnionych)  – kolejny, zakończony sukcesem element jej strategii biznesowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paszport-do-eksportu--firma-mnumi-rozpoczyna-ekspansje-na-rynki-zagraniczne,22334,artykul.html

„Dzięki przyznanej dotacji możemy zrealizować plany ekspansji w zakresie sprzedaży naszego rozwiązania na rynkach zagranicznych. Jesteśmy przekonani, że również poza Polską zostanie ono przyjęte przychylnie. Będziemy mogli się o tym przekonać już jesienią, kiedy to zaprezentujemy system Mnumi na targach Graph Expo w Chicago” – mówi Piotr Pakier, współwłaściciel firmy Mnumi.

Dotacja unijna została przyznana firmie Mnumi w ramach Programu Operacyjnego: Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa: 6. Polska gospodarka na rynku międzynarodowym, Działanie 6.1: Paszport do eksportu. „Bardzo nas cieszy fakt, że otrzymaliśmy to wsparcie – dodaje Piotr Pakier. - Świadczy ono o tym, że nasz produkt i sama firma spełniają wysokie kryteria, jakie związane są z przyznawaniem dotacji. Dowodzi to również, że plan rozwoju eksportu, jaki posiadamy, stanowi szansę na rozwój naszej działalności i wzrost konkurencyjności, dalsze podnoszenie kwalifikacji wspólników oraz pracowników Mnumi, a także na promocję polskiej firmy za granicą. Warto zaznaczyć, iż w wyniku przeprowadzonych analiz (konkurencyjności przedsiębiorstwa, PEST, SWOT, wywiadów z Mnumi) jednoznacznie stwierdzono, iż oferta eksportowa naszej firmy ma szansę na zaistnienie na wybranych rynkach docelowych, gdzie jest bardzo konkurencyjna, również cenowo. Obecnie nasze działania skoncentrowane będą na opracowaniu strategii wprowadzania naszego produktu na rynki zagraniczne – głównie na rynek północnoamerykański, brytyjski i włoski. Równolegle będziemy również przeprowadzać działania promocyjne, a także informatyczne, służące adaptacji oprogramowania dla rynków zagranicznych. W najbliższym czasie zorganizujemy również misje gospodarcze we Włoszech i Wielkiej Brytanii, by pozyskać partnerów handlowych oraz zdobyć nowe kontakty, które umożliwią nam rozwój w tych krajach”

Firma Mnumi planowała ekspansję w zakresie sprzedaży swojego oprogramowania już od dłuższego czasu. „Po sukcesach w Polsce (na swoim koncie mamy już niemal 30 wdrożeń) wiedzieliśmy, że nasze duże doświadczenie oraz potencjał kadrowy - jaki posiadamy - pozwolą nam śmiało wyruszyć w świat z ofertą systemu do zarządzania drukarnią, który jest sztandarowym produktem firmy Mnumi – mówi Piotr Pakier. Obejmuje on zarządzanie obiegiem prac – od przyjęcia zamówienia (zarówno drogą tradycyjną, jak również przez Internet), jego obsługę przez Biuro Obsługi Klienta, poprzez realizację zlecenia (w drukarni, introligatorni), aż po pakowanie i wysyłkę. Pozwala również sprawnie zarządzać płatnościami, a co najważniejsze poprzez liczne i stale rozbudowywane funkcje, dostosowane do potrzeb klienta – skutecznie zarządzać całym przedsiębiorstwem”.

W odpowiedzi na potrzeby klientów firma Mnumi stale udoskonala swój produkt wprowadzając w nim nowe, innowacyjne funkcje. W ostatnim czasie w module MnumiPanel 4.11 wprowadzona została możliwość podawania rozmiaru wydruków etykiet UPS oraz etykiet adresowych. Przy małej drukarce daje to możliwość dowolnego konfigurowania wielkości papieru dla drukarki etykiet do wydruków adresowych oraz do oznaczania odbiorcy przy odbiorach osobistych. Przy dużej drukarce etykiet użytkownik może wybrać dowolną drukarkę termiczną i określić jej parametry. Więcej informacji na temat samego oprogramowania oraz jego aktualizacji można znaleźć na stronach www.mnumi.com.

Mnumi stale rozbudowuje również swój zespół – od września do jej grona dołączy trzech nowych handlowców. Tym samym jeszcze intensywniej wychodzi ona w stronę klientów, starając się dotrzeć do nich bezpośrednio. Nie zaprzestaje jednak szkoleń, które (po cyklu spotkań zorganizowanych w różnych miastach Polski) prowadzone są obecnie w jej siedzibie i mają charakter Dni Otwartych. Odbywają się one w każdy wtorek w godzinach 10.00-14.00 i dotyczą zarówno systemu Mnumi, jak też szeroko pojętych zagadnień dotyczących technologii WebtoPrint. „Jesteśmy dostępni dla wszystkich, którzy chcą uzyskać informacje na ten temat, ale także dla tych, którzy chcą się podzielić swoimi doświadczeniami w tym zakresie – mówi Piotr Pakier. - Spotkanie kończy zwyczajowo wspólny obiad, który jest również okazją do mniej formalnych rozmów. Formuła ta cieszy się dużym zainteresowaniem, bo dzięki niej nasi goście mogą w przyjaznej atmosferze uzyskać wiele cennych informacji. Dlatego wszystkich zapraszamy do udziału w tych spotkaniach”.

Firma Mnumi weźmie też udział w Festiwalu Marketingu i Druku, jaki odbywać się będzie we wrześniu w Warszawie. Na swoim stoisku (nr A18) będzie prezentować system Mnumi „na żywo”. Będzie tu można prześledzić obieg zlecenia, a tym samym zmianę statusów, która towarzyszy poszczególnym etapom realizacji danej pracy w drukarni. „Prezentacja umożliwi również zapoznanie się z funkcjami systemu, których zastosowanie może przełożyć się na sukces każdej drukarni dlatego serdecznie zapraszamy do odwiedzenia nas podczas tej imprezy” – mówi Piotr Pakier.

Źródło: firma Mnumi

www.mnumi.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso odnotowje najwyższy zysk operacyjny EBIT od ponad 20 lat
31 stycznia odbyła się konferencja dla inwestorów i mediów, podczas której kierownictwo Stora Enso poinformowało o wynikach finansowych grupy za 4. kwartał oraz cały rok 2022. Jak podkreślała Annica Bresky – CEO koncernu, firma osiągnęła w nim najlepszy roczny rezultat finansowy od 22 lat. Jej przychody ze sprzedaży wyniosły w ub.r. 11,86 mld euro, co – bez uwzględniania...
OKI Europe nawiązuje współpracę z Kernow Coatings i Baker Materials
Firma OKI Europe Limited nawiązała strategiczną współpracę partnerską z firmami Kernow Coatings i Baker Materials w celu dalszego rozwoju i zaspokojenia potrzeb klientów w zakresie specjalistycznych nośników do drukowania wytrzymałych etykiet do różnych zastosowań.
Zaproszenie na Durst Wallpaper VIP Event
LFP Industrial Solutions zaprasza na wydarzenie poświęcone drukowi tapet, które odbędzie w Brixen, siedzibie producenta Durst w dniach 8-9.03.2023. Event, który potrwa dwa dni jest idealną sposobnością dla przedstawicieli drukarń poszukujących innowacyjnych i konkurencyjnych rozwiązań w zakresie druku i konfekcjonowania tapet.
Esto. Tektura w cyfrowym wymiarze
W niełatwych dla całej branży poligraficznej czasach, niezwykle ważne dla każdej drukarni jest nie tylko zachowanie czy też zwiększenie produktywności, lecz także ciągły rozwój, chociażby poprzez rozbudowę swojego parku maszynowego. Niestety obecnie inwestycje w nowe rozwiązania technologiczne mogą okazać się pod względem finansowym prawdziwym wyzwaniem. W tej sytuacji...
Colordynamics inwestuje w dwa hybrydowe plotery drukujące Agfa Jeti H3300 UHS LED z myślą o bardziej wydajnej produkcji materiałów POP/POS
Północnoamerykańska drukarnia wielkoformatowa zwiększyła prędkość realizowanej produkcji o 250% dzięki niedawnej inwestycji w dwa wysokowydajne, hybrydowe plotery inkjetowe firmy Agfa – Jeti Tauro H3300 UHS LED. Jak zapewnia jej kierownictwo, za sprawą tej inwestycji firma chce pozyskać kolejne zlecenia z rynku POP/POS, oferując swoim obecnym i potencjalnym klientom z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764