logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pasztet Podlaski bohaterem kampanii firmy Drosed

  PR 02.05.2013, przeczytano 922 razy

Ogólnopolska kampania reklamowa firmy Drosed, promująca markę Podlaski i budująca jej świadomość wśród młodzieży, wystartuje 1 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pasztet-podlaski-bohaterem-kampanii-firmy-drosed,18602,artykul.html

Grupa Drosed, producent Pasztetu Podlaskiego, przygotowała kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Nie ma Podlaskiego, nie…”, skierowanej do osób w wieku 20-35 lat. Reklama outdoor w 10 miastach Polski obejmie nośniki takie, jak billboardy 6x3, citylighty, ramki w komunikacji miejskiej oraz autobusy (w Łodzi, Rzeszowie, Białymstoku, Toruniu i Poznaniu). Kampania będzie trwać przez dwa miesiące, od początku maja do końca czerwca br.

Dopełnieniem kampanii zasięgowej będą niestandardowe działania ambientowe, komunikacja na portalu społecznościowym facebook (dedykowana strona z aplikacją konkursową), a także reklama w serwisach internetowych adresowanych do osób w wieku 18-25 lat.

Firma Drosed chce w ten sposób wzmocnić świadomość marki Podlaski wśród młodzieży oraz budować ją w grupie tych, którzy dotychczas Podlaskiego nie znali. Kampania jest kontynuacją i rozwinięciem działań promocyjnych prowadzonych w ubiegłym roku. Za koncepcję, kreację kampanii oraz zakup mediów odpowiada agencja Brandcomm Polska.

Źródło: Drosed

www.drosed.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764