logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pathfinder 23 wygrywa kompleksową obsługę Danone Nutricia w zakresie e-commerce

  PR 20.11.2018, przeczytano 445 razy

Danone Nutricia wybrała Pathfinder 23 (Brand New Galaxy), jako strategicznego partnera w obszarze E-commerce dla wszystkich marek swojego portfolio: Bebilon, BoboVita, Bebiko. Zespołem obsługującym tego Klienta po stronie Pathfinder 23 będzie zarządzał Kamil Przybyszewski (Client Service Director).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pathfinder-23-wygrywa-kompleksowa-obsluge-danone-nutricia-w-zakresie-e-commerce,380206,artykul.html

- Szukaliśmy Partnera, który będzie odpowiedzialny nie tylko za stałą obsługę, ale będzie w stanie dostarczać innowacje, zaprojektowane dla naszych marek na platformy E-commerce. Zarówno wysoce wyspecjalizowana oferta, jak i globalne doświadczenie zespołu Pathfinder 23 zadecydowały o tym, że powierzyliśmy Agencji całościową obsługę obecności naszych marek w E-commerce - komentuje Marcin Sypniewski, National Pharmacy & eCommerce Channel Manager w Danone Nutricia.

Agencja będzie odpowiadać za audyt całego ekosystemu marek Danone Nutricia, rekomendacje strategiczne w E-commerce, strategię contentową, design assetów oraz wsparcie komunikacyjne w E-commerce. Częścią serwisu Pathfinder 23 jest również implementacja, monitoring i optymalizacja assetów oraz wsparcie we współpracy ze sklepami online.

- Jestem głęboko przekonany, że wybór modelu End-to-end do prowadzenia marek Danone Nutricia, jeszcze w tym roku pozwoli nam na realizację postawionym przez Klienta celów. Ścisła współpraca z Klientem na całym procesie E-commerce jest kluczowa z punktu widzenia efektywności wprowadzanych strategii, ich aktywacji oraz tego jak finalnie przekładają się na wzrost sprzedaży – dodaje Kamil Przybyszewski.

Pathfnider 23 jest globalną agencją E-commerce skupioną na budowaniu marek w E-commerce, wchodzi w skład platformy Brand New Galaxy, która posiada w swoim portfolio wyspecjalizowane podmioty dostarczające usługi marketingowe dla Klientów w Polsce i na świecie.

Źródło: Pathfinder 23

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764