Danone Nutricia wybrała Pathfinder 23 (Brand New Galaxy), jako strategicznego partnera w obszarze E-commerce dla wszystkich marek swojego portfolio: Bebilon, BoboVita, Bebiko. Zespołem obsługującym tego Klienta po stronie Pathfinder 23 będzie zarządzał Kamil Przybyszewski (Client Service Director).
- Szukaliśmy Partnera, który będzie odpowiedzialny nie tylko za stałą obsługę, ale będzie w stanie dostarczać innowacje, zaprojektowane dla naszych marek na platformy E-commerce. Zarówno wysoce wyspecjalizowana oferta, jak i globalne doświadczenie zespołu Pathfinder 23 zadecydowały o tym, że powierzyliśmy Agencji całościową obsługę obecności naszych marek w E-commerce - komentuje Marcin Sypniewski, National Pharmacy & eCommerce Channel Manager w Danone Nutricia.
Agencja będzie odpowiadać za audyt całego ekosystemu marek Danone Nutricia, rekomendacje strategiczne w E-commerce, strategię contentową, design assetów oraz wsparcie komunikacyjne w E-commerce. Częścią serwisu Pathfinder 23 jest również implementacja, monitoring i optymalizacja assetów oraz wsparcie we współpracy ze sklepami online.
- Jestem głęboko przekonany, że wybór modelu End-to-end do prowadzenia marek Danone Nutricia, jeszcze w tym roku pozwoli nam na realizację postawionym przez Klienta celów. Ścisła współpraca z Klientem na całym procesie E-commerce jest kluczowa z punktu widzenia efektywności wprowadzanych strategii, ich aktywacji oraz tego jak finalnie przekładają się na wzrost sprzedaży – dodaje Kamil Przybyszewski.
Pathfnider 23 jest globalną agencją E-commerce skupioną na budowaniu marek w E-commerce, wchodzi w skład platformy Brand New Galaxy, która posiada w swoim portfolio wyspecjalizowane podmioty dostarczające usługi marketingowe dla Klientów w Polsce i na świecie.
Źródło: Pathfinder 23