logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patricjus Ziecik dyrektorem marketingu w Henkel Polska

  PR 22.04.2020, przeczytano 598 razy
ilustracja

Patricjus Ziecik został mianowany na stanowisko dyrektora marketingu w dziale Laundry & Home Care (środki do prania i czystości) w polskim oddziale firmy Henkel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patricjus-ziecik-dyrektorem-marketingu-w-henkel-polska,386689,artykul.html

Patricjus Ziecik dołączył do firmy Henkel Polska w 2011 roku jako Brand Manager. Następnie prawie 3 lata spędził w oddziale firmy w Wiedniu, gdzie pełnił funkcję CEE Regional Brand&Digital Managera. W 2013 r. wrócił do Polski na stanowisko Key Account & E-Commerce Managera, po czym awansował obejmując funkcję Head of Sales Key Account Management Group. Kolejnym etapem jego pracy zawodowej w firmie była rola Global Senior Net Revenue Managera w centrali Henkla w Düsseldorfie. Po dwóch latach wrócił do polskiego oddziału firmy, by objąć stanowisko dyrektora marketingu w dziale Laundry & Home Care. Przed dołączeniem do zespołu Henkla, doświadczenie zdobywał w agencjach St. Stephens i HAVAS w Austrii oraz w firmie MARS w Niemczech.

Jako dyrektor marketingu Laundry & Home Care Ziecik jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowej i trade marketingowej marek środków do prania i czystości firmy Henkel. Do jego obowiązków należy również planowanie i realizacja budżetu marketingowego, a także poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu. Patricjus Ziecik zarządza kilkunastoosobowym zespołem.

- Po raz trzeci wracam do polskiego oddziału Henkla, tym razem na stanowisko dyrektora marketingu w dziale Laundry & Home Care. Cieszę się z tego nowego wyzwania i wierzę, że dzięki mojej wiedzy, doświadczeniu zdobytemu za granicą i przy wsparciu mojego zespołu wzmocnimy pozycje marek firmy na polskim, mocno konkurencyjnym rynku. Wierzę, że nam się to uda, bo nasze marki mają wiele do zaoferowania, są nie tylko skuteczne w działaniu, ale także pozwalają konsumentom bardziej zatroszczyć się o środowisko – powiedział Patricjus Ziecik, nowo mianowany dyrektor marketingu.

Patricjus Ziecik zdobywał wykształcenie z zakresu zarządzania i biznesu międzynarodowego na zagranicznych uczelniach. Jest absolwentem McGill University w Kanadzie, Lancaster University w Wielkiej Brytanii, ESB Business School w Niemczech i NEOMA Business School Reims we Francji. Jest żonaty i ma troje dzieci.

Źródło: Henkel

www.henkel.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764