logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat honorowy: Incommerce – spotkanie branży e-commerce

  PR 29.05.2023, przeczytano 391 razy

31 maja 2023 zapraszamy do Krakowa na spotkanie branży e-commerce - InCommerce. Tematem przewodnim najbliższej edycji jest sprzedaż zagraniczna w sklepie internetowym. IAB Polska objął wydarzenie patronatem honorowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-honorowy%3A-incommerce-%E2%80%93-spotkanie-branzy-e-commerce,400180,artykul.html

Zaproszeni prelegenci opowiedzą o wyzwaniach, przed którymi stoją polscy przedsiębiorcy, którzy planują lub wdrożyli cross-border do swojej strategii biznesowej. E-commerce managerowie z popularnych sklepów internetowych w Polsce udzielą wywiadu na scenie i opowiedzą, jak w przypadku ich marek wyglądały proces ekspansji zagranicznej i pierwsze kroki w sprzedaży.

Na scenie wystąpi sześć ekspertek i ekspertów branży:

  • Renata Gerlach (AtomStore), która opowie o kluczowych funkcjach platformy e-commerce w ekspansji zagranicznej,
  • Monika Sabela-Kukuczka (Olza Logistic) podzieli się wskazówkami, jak zorganizować logistykę cross-border,
  • Grzegorz Bogacki (Cocolita.pl), który podzieli się doświadczeniami otwierania sklepu internetowego w Rumunii,
  • Paweł Szwajkowski (Planteon.pl) opowie, jak wystartować ze sprzedażą online w branży FMCG za granicą,
  • Paweł Bilczyński (Expandeco) wprowadzi nas w tajniki obsługi klienta zagranicznego,
  • Benedykt Protasiuk (Sempai) opowie, na co zwrócić uwagę, aby pozycjonowanie zagraniczne zakończyło się sukcesem?

Meetup InCommerce objęty jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne:

  • uczestnik: 5 punktów,
  • prelegent: 25 punktów.

Szczegółowa agenda wydarzenia TUTAJ.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cyfryzacja w polskich firmach: badanie Canon i K+Research by Insight Lab
Cyfryzacja zadomowiła się w większości polskich biur już na dobre. Coraz więcej organizacji wykorzystuje rozwiązania chmurowe w codziennych procesach biurowych, a swoje decyzje argumentuje realizacją długoterminowych strategii i chęcią podążania „za duchem czasu” (częściej wskazywane przez przedstawicieli dużych firm – odpowiednio 60% i 56% vs 44% w...
Eksperci portalu Prawo.pl są przekonani, iż rząd, przyznając przedsiębiorcom ulgę na składkę zdrowotną i opierając finansowanie publicznej służby zdrowia na pracownikach najemnych, rażąco narusza solidarność społeczną. Według nich może to pogłębić komercjalizację leczenia, a system opieki zdrowotnej może stać się jeszcze mniej wydolny.
Średni koszyk zakupowy w 2023 roku podrożał o 2,4 proc.
Średnia wartość koszyka zakupowego w 14 analizowanych sieciach handlowych w Polsce wzrosła od stycznia do grudnia 2023 roku o blisko 6,5 zł, czyli 2,4%. To zdecydowanie mniej niż przed rokiem, gdy średnia wartość koszyka między styczniem a grudniem 2022 wzrosła o ponad 12% Takie są wnioski z najnowszego – rocznego raportu autorstwa ASM Sales Force Agency. W raporcie zbadano...
Blisko 40 proc. Polaków jest sceptycznych wobec technologii
Polskie społeczeństwo coraz lepiej nawiguje po świecie „phygital”, łączącym doświadczenia fizyczne z cyfrowymi, często nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Z raportu firmy doradczo-technologicznej Future Mind „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz”, wynika, że już średnio dwie trzecie Polaków zna różne rozwiązania integrujące świat...
Według najnowszego sondażu, ponad połowa społeczeństwa oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami, by móc jak najtaniej zrobić tegoroczne świąteczne zakupy. Na taką rywalizację szczególnie liczą Polacy najmniej zarabiający miesięcznie na rękę, tj. poniżej 1000 zł oraz 1000-2999 zł. Z kolei na wojnie cenowej głównie zależy mieszkańcom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764