logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat IAB: Targi e-commerce Etradeshow

  PR 14.09.2020, przeczytano 661 razy
ilustracja

III edycja targów i konferencji e-commerce eTradeShow odbędzie się już 10 września 2020 na PGE Narodowym w Warszawie. Szereg wykładów prowadzonych przez topowych specjalistów oraz masa możliwości do rozwoju firmy. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-iab%3A-targi-e-commerce-etradeshow,388434,artykul.html

Targi e-commerce eTradeShow już w najbliższy czwartek.

eTradeShow nie jest eventem jak każdy inny. Łączy on bogatą strefę wystawienniczą, gdzie liderzy e-commerce zaprezentują ofertę i najnowsze branżowe rozwiązania, z bogatym panelem konferencyjnym, skupiającym najważniejszych ekspertów w dziedzinie handlu internetowego. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska.

Prelekcje wygłoszą między innymi:

  • Jakub Biel – PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu, co udowodnił m.in. pierwszą polską kampanią na Pornhubie czy wysłaniem iPhone’a do stratosfery. Aktualnie odpowiada za komunikację grupy x-kom
  • Sebastian Szmigielski – Client Partner CEE, w Facebooku od 2011 roku. Powie o tym, jak oceniać wartość kampanii na Facebooku i rodzinie aplikacji
  • Jarosław Grygiel – Country Manager w Credstep Poland skupi się na płynności finansowej w e-biznesie, czyli faktoringu dla rozwoju sprzedaży w kanale online
  • Robert Sosnowski – CVO w Reach a Blogger przedstawi zmiany na rynku influencerskim w Polsce, które wywołane zostały przez covid-19
  • Piotr Urbaniak – z Traffic Trends. Specjalizuje się w tworzeniu, wdrażaniu i analizowaniu strategii reklamowych zwiększających sprzedaż w e-handlu.
  • Piotr Lempkowski oraz Marek Ceglarz
  • Sebastian Horoszko – od 8 lat wspiera e-commerce w rozwoju i performance marketingu
  • Artur Pajkert – od 20 lat zajmuje się marketingiem online oraz hostingiem
  • Aleksandra Kubicka – Market Access Manager, Frisbo, opowie o e-Commerce w Europie Środkowo-Wschodniej
  • Sascha Stockem – założyciel i CEO firmy Nethansa świadczącej usługi zwiększające sprzedaż na Amazon

Złotym Sponsorem zostało Frisbo. Srebrnym Sponsorem wydarzenia zostało Zaufane.pl. Jako Brązowego Sponsora mamy przyjemność przedstawić firmę Craftware. Cyber_Folks zostało Sponsorem Strefy Konferencji.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764