logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat IAB: Incommerce Online – konferencja dla branży e-commerce

  PR 30.10.2020, przeczytano 519 razy

Już 5 listopada odbędzie się kolejny, już 16. InCommerce – tym razem w wersji ONLINE. Bezpłatna konferencja dla branży e-commerce to aż 9 pełnych praktycznej wiedzy wystąpień od uznanych praktyków z branży z obszaru prowadzenia i rozwijania sprzedaży internetowej. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska, który poświadcza jego wysoką jakość merytoryczną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-iab%3A-incommerce-online-%E2%80%93-konferencja-dla-branzy-e-commerce,389010,artykul.html

Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu serwowana w atrakcyjnej formie – ZERO teorii, sama praktyczna e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży.

Celem InCommerce jest przybliżanie uczestnikom różnych aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu, począwszy od wyboru i wdrożenia platformy sprzedażowej, po formy jej promocji online, a kończąc na case’ach wybranych e-sklepów.

Zakres tematyczny jest bardzo szeroki: #sem #seo #adwords #copywriting #ux #socialmedia #platformyecommerce #epłatności #contentmarketing #influencemarketing

Do tej pory z cyklem naszych eventów gościliśmy w największych miastach w Polsce – Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Rzeszowie, Wrocławiu czy w Białymstoku. W tym roku – ze względu na ryzyko epidemiczne – po raz pierwszy konferencja odbędzie się w formie online.

Na konferencję wstęp jest bezpłatny – aby wziąć w niej udział, zostaw swój adres e-mail w formularzu rejestracyjnym TUTAJ

Na podany adres prześlemy w dniu eventu link do strony ze streamem.

  • Harmonogram spotkania dostępny jest TUTAJ

Na wirtualnej scenie InCommerce wystąpią:

  • Paweł Sala z Freshmail z prezentacją “Jak wykorzystać email marketing, aby zwiększał twoją sprzedaż e-commerce”
  • Michał Korba z User.com z prezentacją “Anatomia porzuconego koszyka, czyli niby wszyscy to automatyzują, a może jednak nie …. ?”
  • Marcin Majzner ze SprzedazLive.pl z prezentacją “Sprzedaż na żywo w e-commerce (live)”
  • Mirosław Jurkowski z Manta S.A.z prezentacją “E-commerce w czasie kryzysu. Case study Manta S A.”
  • Filip Biszczak, Starszy Specjalista SEM z prezentacją “Segmentacja użytkowników + machine learning = wygrana w Google Ads”
  • Anna Moczulska, Analityk webowy z prezentacją “Google Data Studio dla e-commerce”
  • Kinga Derwisz, Specjalista Facebook Ads z prezentacją “Facebook Power 5 – Jak skalować działania Facebook Ads z utrzymaniem efektywności na poziomie ROAS +1000% – case study Cocolita’
  • Mariusz Waszkiewicz, Starszy Specjalista SEO z prezentacją “SEO: najczęstsze błędy w sklepach internetowych”
  • Diana Drobniak, Specjalista ds. marketingu z prezentacją “Jak przygotować swój sklep internetowy na Black Friday?”

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

Patronatów medialnych najbliższej edycji InCommerce udzielili: IAB Polska, Sprawny Marketing, Marketer+, E-commerce w praktyce i E-commerce & Digital marketing magazyn

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764