Już 5 listopada odbędzie się kolejny, już 16. InCommerce – tym razem w wersji ONLINE. Bezpłatna konferencja dla branży e-commerce to aż 9 pełnych praktycznej wiedzy wystąpień od uznanych praktyków z branży z obszaru prowadzenia i rozwijania sprzedaży internetowej. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska, który poświadcza jego wysoką jakość merytoryczną.
Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu serwowana w atrakcyjnej formie – ZERO teorii, sama praktyczna e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży.
Celem InCommerce jest przybliżanie uczestnikom różnych aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu, począwszy od wyboru i wdrożenia platformy sprzedażowej, po formy jej promocji online, a kończąc na case’ach wybranych e-sklepów.
Zakres tematyczny jest bardzo szeroki: #sem #seo #adwords #copywriting #ux #socialmedia #platformyecommerce #epłatności #contentmarketing #influencemarketing
Do tej pory z cyklem naszych eventów gościliśmy w największych miastach w Polsce – Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Rzeszowie, Wrocławiu czy w Białymstoku. W tym roku – ze względu na ryzyko epidemiczne – po raz pierwszy konferencja odbędzie się w formie online.
Na konferencję wstęp jest bezpłatny – aby wziąć w niej udział, zostaw swój adres e-mail w formularzu rejestracyjnym TUTAJ
Na podany adres prześlemy w dniu eventu link do strony ze streamem.
- Harmonogram spotkania dostępny jest TUTAJ
Na wirtualnej scenie InCommerce wystąpią:
- Paweł Sala z Freshmail z prezentacją “Jak wykorzystać email marketing, aby zwiększał twoją sprzedaż e-commerce”
- Michał Korba z User.com z prezentacją “Anatomia porzuconego koszyka, czyli niby wszyscy to automatyzują, a może jednak nie …. ?”
- Marcin Majzner ze SprzedazLive.pl z prezentacją “Sprzedaż na żywo w e-commerce (live)”
- Mirosław Jurkowski z Manta S.A.z prezentacją “E-commerce w czasie kryzysu. Case study Manta S A.”
- Filip Biszczak, Starszy Specjalista SEM z prezentacją “Segmentacja użytkowników + machine learning = wygrana w Google Ads”
- Anna Moczulska, Analityk webowy z prezentacją “Google Data Studio dla e-commerce”
- Kinga Derwisz, Specjalista Facebook Ads z prezentacją “Facebook Power 5 – Jak skalować działania Facebook Ads z utrzymaniem efektywności na poziomie ROAS +1000% – case study Cocolita’
- Mariusz Waszkiewicz, Starszy Specjalista SEO z prezentacją “SEO: najczęstsze błędy w sklepach internetowych”
- Diana Drobniak, Specjalista ds. marketingu z prezentacją “Jak przygotować swój sklep internetowy na Black Friday?”
Źródło: IAB Polska