logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat IAB: Targi e-commerce Etradeshow

  PR 14.09.2020, przeczytano 232 razy
ilustracja

III edycja targów i konferencji e-commerce eTradeShow odbędzie się już 10 września 2020 na PGE Narodowym w Warszawie. Szereg wykładów prowadzonych przez topowych specjalistów oraz masa możliwości do rozwoju firmy. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-iab%3A-targi-e-commerce-etradeshow,388434,artykul.html

Targi e-commerce eTradeShow już w najbliższy czwartek.

eTradeShow nie jest eventem jak każdy inny. Łączy on bogatą strefę wystawienniczą, gdzie liderzy e-commerce zaprezentują ofertę i najnowsze branżowe rozwiązania, z bogatym panelem konferencyjnym, skupiającym najważniejszych ekspertów w dziedzinie handlu internetowego. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska.

Prelekcje wygłoszą między innymi:

  • Jakub Biel – PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu, co udowodnił m.in. pierwszą polską kampanią na Pornhubie czy wysłaniem iPhone’a do stratosfery. Aktualnie odpowiada za komunikację grupy x-kom
  • Sebastian Szmigielski – Client Partner CEE, w Facebooku od 2011 roku. Powie o tym, jak oceniać wartość kampanii na Facebooku i rodzinie aplikacji
  • Jarosław Grygiel – Country Manager w Credstep Poland skupi się na płynności finansowej w e-biznesie, czyli faktoringu dla rozwoju sprzedaży w kanale online
  • Robert Sosnowski – CVO w Reach a Blogger przedstawi zmiany na rynku influencerskim w Polsce, które wywołane zostały przez covid-19
  • Piotr Urbaniak – z Traffic Trends. Specjalizuje się w tworzeniu, wdrażaniu i analizowaniu strategii reklamowych zwiększających sprzedaż w e-handlu.
  • Piotr Lempkowski oraz Marek Ceglarz
  • Sebastian Horoszko – od 8 lat wspiera e-commerce w rozwoju i performance marketingu
  • Artur Pajkert – od 20 lat zajmuje się marketingiem online oraz hostingiem
  • Aleksandra Kubicka – Market Access Manager, Frisbo, opowie o e-Commerce w Europie Środkowo-Wschodniej
  • Sascha Stockem – założyciel i CEO firmy Nethansa świadczącej usługi zwiększające sprzedaż na Amazon

Złotym Sponsorem zostało Frisbo. Srebrnym Sponsorem wydarzenia zostało Zaufane.pl. Jako Brązowego Sponsora mamy przyjemność przedstawić firmę Craftware. Cyber_Folks zostało Sponsorem Strefy Konferencji.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764