logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Warto zadbać o siebie, pracowników i firmę” – przekonuje Alior Bank

  PR 22.03.2022, przeczytano 688 razy
ilustracja

Alior Bank ruszył z nową kampanią reklamową, skierowaną do przedsiębiorców. Jej celem jest promocja bezpłatnego rachunku dla firm i ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej. Działania w ramach kampanii 360 obejmują emisję spotów reklamowych w telewizji, a także działania marketingowe w prasie, internecie oraz w oddziałach banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_warto-zadbac-o-siebie%2C-pracownikow-i-firme_-%E2%80%93-przekonuje-alior-bank,395206,artykul.html

- W ramach ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej przedsiębiorca może objąć ochroną siebie, swoją rodzinę, pracowników firmy i ich bliskich. W kampanii staramy się pokazać zalety tego rozwiązania - możliwość skorzystania z opieki medycznej oraz szybki  dostęp do lekarzy na terenie całej Polski w razie choroby lub wypadku. Jestem przekonany, że dzięki intensywnej akcji marketingowej zainteresujemy naszą ofertą szeroką grupę przedsiębiorców – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.

Fabuła wiosennego spotu TV rozgrywa się w sklepie ogrodniczym, w którym pojawia się pan w meloniku. Pan w meloniku podziwia prężnie działającą firmę i rozmawia z właścicielką centrum ogrodniczego. Przedstawia jej darmowy rachunek firmowy oraz korzyści płynące z wykupienia ubezpieczenia NNW oraz opieki zdrowotnej dla siebie, bliskich, a także pracowników. Ubezpieczenie gwarantuje dostęp do lekarzy specjalistów i badań w ponad 2200 placówkach medycznych w całej Polsce.

Oferta ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców, którzy posiadają lub otworzą konto firmowe w Alior Banku. Składka za podstawowy wariant ubezpieczenia wynosi tylko 35 zł miesięcznie za osobę.

Spoty 30- i 15-sekundowe będą emitowane w telewizji do końca kwietnia 2022 roku. Kampanię telewizyjną uzupełnia krótki 15-sekundowy spot promujący bezpłatny rachunek firmowy z premią nawet do 1500 zł rocznie za aktywne bankowanie. Dodatkowe działania obejmą m.in. reklamy digital - formaty display, mailingi, akcje reklamowe na platformach społecznościowych i w sieci Google Display Network. Reklamę oferty można również zobaczyć na witrynach oddziałów Alior Bank i ekranach bankomatów w sieci Euronet w całej Polsce.

Za koncepcję odpowiada agencja marketingowa PZL, natomiast za produkcję odpowiedzialny jest Film Produkcja. Z kolei planowanie i zakup mediów stoi po stronie domów mediowych Mets i Sigma Bis.

Źródło: Alior Bank S.A.

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764