logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: By kolory się zgadzały: XV Akademia Zarządzania Barwą

   04.11.2021, przeczytano 1158 razy
ilustracja

Już 24 listopada br. wszystkich, którym na sercu leży prawidłowe odwzorowanie barw w druku, Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator konferencji i szkoleń w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na XV konferencję i warsztaty z cyklu „Akademia Zarządzania Barwą”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-by-kolory-sie-zgadzaly%3A-xv-akademia-zarzadzania-barwa,393658,artykul.html

Na miłośników Color Managementu czeka wraz z ekspertami w Centrum Konferencyjno-Apartamentowym „Mrówka” przy ul. Przekornej 33 w Warszawie (w przypadku wprowadzenia ograniczeń w możliwości odbycia spotkania stacjonarnego Konferencja – podobnie jak w roku ubiegłym – odbędzie się online). Regulamin udziału w Konferencji znajdą Państwo na stronie https://azb.akademia-wiedzy.eu/regulamin/, program natomiast na https://azb.akademia-wiedzy.eu/program/.

I jak ów program pokazuje, podczas Konferencji otrzymają Państwo pokaźną dawkę wartościowej wiedzy, a przekażą ją Państwu znani eksperci. Małgorzata Lososová Ungrádová uporządkuje informacje o standardach i formatach danych w CM, takich jak G7, ISO, PSO, ICC, Fogra, CXS. O metodach standaryzacji produkcji poligraficznej na konkretnych przykładach opowie Mateusz Łasecki.

Być może nieco zaskoczy Państwa Marcin Dąbrowski, który tym razem przybliży tajniki kolorów fluorescencyjnych lakierów do paznokci. Jacek Hamerliński odkryje przed Państwem praktyczne zastosowanie efektu fotokatalitycznego – utlenianie fotokatalityczne jako metoda niszczenia szkodliwych związków organicznych i czynników chorobotwórczych, zwłaszcza w obliczu pandemii COVID-19, jest dla poligrafów zagadnieniem wielce interesującym.

Nie zabraknie wystąpień ekspertów z firm współorganizujących Konferencję: DigiprintEpson i Reprograf-Grafikus. I tak przyjazny system kontroli jakości druku przedstawi Leszek Bartkowiak; o tym, jak zautomatyzować proces standaryzacji i zarządzania kolorem w drukarni opakowaniowej, opowie Łukasz Szymański, a Rafał Hnidziuk zaprezentuje nowości ze świata proofingu.

Po części wykładowej specjaliści ci poprowadzą dla Państwa warsztaty, podczas których będzie można zweryfikować zdobytą wiedzę w praktyce. Możliwe, że dzięki nim zarządzanie barwą w Państwa przedsiębiorstwach stanie się łatwe i przyjemne.

Wszystkich zainteresowanych organizator zachęca zatem do jak najszybszej rejestracji na Konferencję – formularz znajduje się na stronie https://azb.akademia-wiedzy.eu/rejestracja/, a w razie wszelkich pytań zaprasza do kontaktu pod numerem tel. 42 687 12 92 i adresem e-mail: biuro@swiatdruku.eu.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764