logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Event UP ponownie na Festiwalu Marketingu

   08.08.2022, przeczytano 1614 razy
ilustracja

Już po raz drugi, wśród tegorocznych wystawców Festiwalu Marketingu, pojawi się Małopolska Grupa Eventowa Event Up. W jej skład wchodzi 21 podmiotów, reprezentujących różnorodne zakresy działalności związanych z branżą eventową – od kompleksowej produkcji wydarzeń, przez grupy artystyczne i lokalizacje, multimedia, scenografię, nagłośnienie i oświetlenie, aż do wsparcia eventów w postaci cateringu czy wypożyczalni mebli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-event-up-ponownie-na-festiwalu-marketingu,396828,artykul.html

Ta konsolidacja działań beneficjentów pozwala na stworzenie kompleksowej oferty wykorzystującej efekt synergii, a także zwiększenie potencjału grupy w zakresie działań promocyjnych.

Głównym celem projektu jest prezentacja potencjału małopolskich firm branży eventowej w kraju i za granicą oraz nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi kontrahentami. Event Up zapewnia najnowocześniejsze usługi w zakresie produkcji rozrywkowej. Posiadając wyspecjalizowane i doświadczone kadry, know-how oraz bogate portfolio klientów, grupa realizuje nawet najbardziej skomplikowane wydarzenia.

ilustracjastrzałka

Członkowie grupy realizują konferencje, spotkania firmowe, koncerty i festiwale, wystawy oraz targi. W skład świadczonych usług wchodzi:

  • Produkcja eventów
  • Usługi rozrywkowe
  • Wybór lokalizacji
  • Planowanie
  • Branding & marketing
  • Budżetowanie imprez
  • Wybór prowadzących
  • Zarządzanie systemami rejestracji gości
  • Logistyka
  • Koordynacja

ilustracjastrzałka

Członkowie Event Up: 2Vision, 85 mm, Agencja Artystyczno Eventowa, Loungetime, Art Color Ballet, Chillology, Dwór w Tomaszowicach, Elmar, Especto, Forty Kleparz, fos.design, Moka, Piloci Studio, Pro Visional Effects, Projmontech, SCC-Service Congress Center, Stage Eye, Targi w Krakowie, Visual Support, Wataha oraz Webde.pl.

Festiwal Marketingu objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

Projekt „Małopolska Grupa Eventowa” RPMP.03.03.01-12-0590/18 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764