logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Golden Arrow 2022: podsumowanie

   05.07.2022, przeczytano 1803 razy
ilustracja

Jury konkursu marketingowego Golden Arrow 2022 przyznało w tym roku 19 nagród głównych i 37 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano dwie nagrody specjalne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-golden-arrow-2022%3A-podsumowanie,396495,artykul.html

Pierwszą otrzymały agencje: LiquidThread, Zenith, Perfomics, BBDO za projekt “Opiekunowie Opiekunom” dla maki Tena (Essity) za wsparcie opiekujących się osobami starszymi i zwrócenie uwagi na ważny społecznie problem. Drugą nagrodę specjalną otrzymały: MullenLowe Warsaw, Agora SA, Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza, Tok FM za projekt zrealizowany dla Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza, pod tytułem “Bez LGBT+ nie ma Polski” za nową definicję patriotyzmu i zaproszenie do dyskusji na ten temat. 

ilustracjastrzałka

W sumie zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach, 116 otrzymało nominacje. Jury Golden Arrow pracowało pod kierownictwem Jerzego Hołuba, dyrektora marketingu Mastercard. Z pełnymi wynikami konkursu można zapoznać się na stronie: https://goldenarrow.pl/. Laureaci odebrali nagrody podczas uroczystej gali, która odbyła się 23 czerwca w Warszawie w hotelu Renaissance Warsaw Airport Hotel.

Podczas gali rozdano również nagrody dla najlepszych agencji digital i marketing services. Nagrodę główną Agencji Marketing Services Roku 2022 otrzymał Loyalty Point, zaś nagrodę specjalną Agencji Marketing Services 2022, za niezmiennie znakomite wyniki badania satysfakcji klientów, otrzymała agencja Unique One. Wyróżnienia otrzymały także agencje H2H oraz NAV Agency.

ilustracjastrzałka

Wśród agencji digital 2022 wyróżnienia otrzymały: BeDigital, Crafton, Kerris, Resolution Poland i SalesTube.

  • Raport “Agencje Marketing Services i Agencje Digital 2022” jest dostępny w formie elektronicznej na stronie: sklep.media.com.pl

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez VFP Communications, wydawcę miesięcznika “Media Marketing Polska”, oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Konkurs objęty był patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: VFP Communications

media.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764