logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Promo Show 2023 – branża poligrafiiczna na lutowych targach w Expo XXI Warszawa

   20.07.2022, przeczytano 1322 razy
ilustracja

W poprzednich edycjach Promo Show wystawcy reprezentowali przede wszystkim firmy z szeroko rozumianej branży artykułów promocyjnych. Przyszłoroczna edycja – przeniesiona do warszawskiego Centrum wystawienniczego EXPO XXI Warszawa – to również szeroka gama dostawców mediów i maszyn dla segmentu reklamy. Tym samym Promo Show oferuje kompleksową ofertę dla każdego, kto szuka nowych rozwiązań zarówno w druku, poligrafii, reklamie i gadżetach reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-promo-show-2023-%E2%80%93-branza-poligrafiiczna-na-lutowych-targach-w-expo-xxi-warszawa,396662,artykul.html

Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku – w nowej formule to większa przestrzeń i nowe możliwości dla Wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla TOP Agencji. Event dedykowany jest agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym.

Na targach swoją ofertę zaprezentuje m. in. Epson, który szuka nowych metod dotarcia i pozyskania klientów. – Chcąc dotrzeć do nowych odbiorców z nieustannie poszerzającą się ofertą rozwiązań, potrzebuje nowych miejsc spotkań i metod komunikacji, stąd nasz udział w Promo Show 2023. Szczególnie zależy nam na zaprezentowaniu premier w ofercie serii SureColor w tym nowych SC-T7700D dla biur projektowych oraz pracowni architektonicznych, SC-P8500D dla twórców reklamy wielkoformatowej oraz drukarek LFP z atramentem żywicznym SC-R. Na szczególną uwagę zasługują też rozwiązania sublimacyjne do druku na tekstyliach z rodziny SureColor SC-F, w tym Epson SC-F10000H najnowsza propozycja z oferty Epsona do druku sublimacyjnego. To 76-calowa, 6-kolorowa drukarka sublimacyjna klasy przemysłowej do wszechstronnego zastosowania – mówi Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing w polskim oddziale Epson Europe B.V. Sp. z o.o.

Wśród wystawców pojawi się także firma Viscar. – Zawsze oczekujemy kolejnych edycji Festiwalu Marketingu, którego od wielu lat jesteśmy częścią. Wysoko cenimy to wydarzenie, dla nas jest to ważne spotkanie z profesjonalistami z branży. To targi bez zbędnej, marketingowej otoczki, dedykowane realnym spotkaniom z naszymi klientami. Z zadowoleniem przyjęliśmy więc informację o organizacji przez OOH magazine Promo Show w terminie zimowym, zwyczajowo rozpoczynającym sezon targowy. Jesteśmy pewni że edycja 2023 przyciągnie uwagę klientów prawdziwie zainteresowanych rozwiązaniami druku na odzieży, digital finishingu i reklamy, czyli tym, czym w VISCAR zajmujemy się od 2011 roku – mówi Łukasz Kołodziej z firmy Viscar.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764