logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Triple PR wzmacnia dział client service

  PR 04.11.2021, przeczytano 606 razy
ilustracja

Kinga Ostrowska i Tomasz Puszczyk dołączyli do zespołu agencji Triple PR. Objęli stanowiska PR Consultantów, wzmacniając kompetencje Triple PR. Kinga Ostrowska zajmuje się komunikacją dla klientów z obszaru B2C, przede wszystkim z branży beauty. Tomasz Puszczyk jest odpowiedzialny za doradztwo dla klientów z branży real estate.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/triple-pr-wzmacnia-dzial-client-service,393655,artykul.html

Tomasz Puszczyk przed dołączeniem do zespołu Triple PR zajmował stanowisko Brand Managera jednego z wiodących branżowych czasopism – Real Estate Magazine, gdzie do jego zadań należała opieka nad partnerami reklamowymi, biznesowymi oraz merytorycznymi redakcji, organizacja wydarzeń branżowych czy koordynacja social mediów. Odpowiadał również za współtworzenie contentu redakcji i przeprowadzanie kluczowych wywiadów z decydentami z branży.

W Triple PR jako PR Consultant jest odpowiedzialny przede wszystkim za doradztwo dla klientów z branży real estate. Tomasz Puszczyk jest również zaangażowany w rozwój usług agencji oraz pozyskiwanie nowych kontraktów.

Kinga Ostrowska jest związana z branżą PR i komunikacji wizualnej od 2017 roku. Specjalizuje się także w współtworzeniu  brandingów, stron internetowych, spotów reklamowych (także kinowych) oraz organizacji eventów. W Triple PR pracuje w zespole świadczącym kompleksową obsługę PR dla firm i marek lifestylowych. Jest odpowiedzialna za komunikację dla klientów z obszaru B2C, przede wszystkim z branży beauty.  Odpowiada także za koordynację działań z zakresu CSR dla klientów agencji.

Ukończyła studia dziennikarskie na Uniwersytecie Łódzkim na specjalizacji design, reklama i komunikacja wizualna oraz studia z grafiki interdyscyplinarnej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764