logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Warto zadbać o siebie, pracowników i firmę” – przekonuje Alior Bank

  PR 22.03.2022, przeczytano 686 razy
ilustracja

Alior Bank ruszył z nową kampanią reklamową, skierowaną do przedsiębiorców. Jej celem jest promocja bezpłatnego rachunku dla firm i ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej. Działania w ramach kampanii 360 obejmują emisję spotów reklamowych w telewizji, a także działania marketingowe w prasie, internecie oraz w oddziałach banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_warto-zadbac-o-siebie%2C-pracownikow-i-firme_-%E2%80%93-przekonuje-alior-bank,395206,artykul.html

- W ramach ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej przedsiębiorca może objąć ochroną siebie, swoją rodzinę, pracowników firmy i ich bliskich. W kampanii staramy się pokazać zalety tego rozwiązania - możliwość skorzystania z opieki medycznej oraz szybki  dostęp do lekarzy na terenie całej Polski w razie choroby lub wypadku. Jestem przekonany, że dzięki intensywnej akcji marketingowej zainteresujemy naszą ofertą szeroką grupę przedsiębiorców – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.

Fabuła wiosennego spotu TV rozgrywa się w sklepie ogrodniczym, w którym pojawia się pan w meloniku. Pan w meloniku podziwia prężnie działającą firmę i rozmawia z właścicielką centrum ogrodniczego. Przedstawia jej darmowy rachunek firmowy oraz korzyści płynące z wykupienia ubezpieczenia NNW oraz opieki zdrowotnej dla siebie, bliskich, a także pracowników. Ubezpieczenie gwarantuje dostęp do lekarzy specjalistów i badań w ponad 2200 placówkach medycznych w całej Polsce.

Oferta ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców, którzy posiadają lub otworzą konto firmowe w Alior Banku. Składka za podstawowy wariant ubezpieczenia wynosi tylko 35 zł miesięcznie za osobę.

Spoty 30- i 15-sekundowe będą emitowane w telewizji do końca kwietnia 2022 roku. Kampanię telewizyjną uzupełnia krótki 15-sekundowy spot promujący bezpłatny rachunek firmowy z premią nawet do 1500 zł rocznie za aktywne bankowanie. Dodatkowe działania obejmą m.in. reklamy digital - formaty display, mailingi, akcje reklamowe na platformach społecznościowych i w sieci Google Display Network. Reklamę oferty można również zobaczyć na witrynach oddziałów Alior Bank i ekranach bankomatów w sieci Euronet w całej Polsce.

Za koncepcję odpowiada agencja marketingowa PZL, natomiast za produkcję odpowiedzialny jest Film Produkcja. Z kolei planowanie i zakup mediów stoi po stronie domów mediowych Mets i Sigma Bis.

Źródło: Alior Bank S.A.

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764