logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Akademia Lasera Żabia Wola

   22.03.2022, przeczytano 696 razy
ilustracja

W ubiegły piątek, 18 marca 2022, odbyła się pierwsza w tym roku wyjazdowa edycja Akademii Lasera 3.0. Szkolenie odbyło się w Żabiej Woli pod Warszawą. Tym razem w warsztatach wzięło udział ponad 20 osób. Patronem medialnym wydarzenia jest signs.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-akademia-lasera-zabia-wola,395208,artykul.html

Celem przyjazdu kursantów było pogłębienie swojej wiedzy na temat urządzeń laserowych, ich możliwości oraz materiałów przeznaczonych do obróbki. Nasi specjaliści z Działu Technologii Laserowych zadbali zarówno o wiedzę teoretyczną, jak i umiejętności praktyczne uczestników.

Dla uczestników tej edycji szkolenia najbardziej interesujące okazały się tematy:

  • odpowiedniego użytkowania oraz ustawiania do pracy urządzenia laserowego,
  • cięcia i grawerowania materiałów,
  • grawerowania zdjęć,
  • projektowania stempli.

Podczas Akademii każdy uczestnik otrzymał torbę materiałową sygnowaną logo Universal Laser Systems, w której znalazł zestaw próbek materiałów, notatnik, zakładkę, logowany długopis i ołówek oraz formularz promocyjny, umożliwiający zakup materiałów w atrakcyjnej cenie, a także personalizowany certyfikat.

ilustracjastrzałka

Serdecznie dziękujemy za udział i zaangażowanie wszystkim obecnym a tych, którzy nie mieli możliwości dołączyć tym razem już teraz zapraszamy na kolejną edycję! Już 21-22 kwietnia Akademia Lasera odbędzie się w siedzibie Colop Polska w Bytomiu.

  • Zapisać się można TUTAJ.

Szkolenia w ramach Akademii Lasera objęte sa patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: COLOP Polska Sp. z o.o.

www.lasery.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764