logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe

   30.09.2023, przeczytano 534 razy
ilustracja

Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-badanie-rynku-upominkow-reklamowych-piap-%E2%80%93-zmiany%2C-trendy%2C-narzedzia-marketingowe,401554,artykul.html

Wraz ze stałym dynamicznym rozwojem rynku reklamy i marketingu, upominki reklamowe stają się coraz bardziej wpływowym narzędziem w budowaniu relacji z klientami i pozyskiwaniu nowych klientów. PIAP prowadząc badania obserwuje trendy, zmiany, szanse i zagrożenia w branży artykułów promocyjnych. Zebrane w ramach badań opinie służą przygotowaniu raportów, które są udostępniane nie tylko członkom Izby, ale również wszystkim zainteresowanym wzbogacając tym samym wiedzę i świadomość na temat wielu zagadnień związanych z funkcjonowaniem branży.

Szczegółowe informacje na temat badań:

Badanie 1: Upominki reklamowe jako narzędzie marketingowe

W obliczu coraz większej konkurencji na rynku, efektywne strategie marketingowe są kluczem do sukcesu każdej firmy. Artykuły promocyjne odgrywają tu ważną rolę, ale jakie są ich rzeczywiste korzyści i wpływ na skuteczność działań marketingowych? Jak marketerzy planują kampanie i czego szukają? Szukamy odpowiedzi na te pytania w naszym pierwszym badaniu, skierowanym jest do szeroko pojętej grupy skierowanym do grupy wykorzystującej upominki reklamowe w kampaniach marketingowych, czyli agencje i działy marketingu, działy sprzedaży, zakupów.

Udział w badaniu pozwala uzyskać dostęp do unikalnej wiedzy:

  • Wglądu w trendy w dziedzinie upominków reklamowych w roku 2023.
  • Analiz skuteczności upominków reklamowych jako narzędzia promocji.
  • Rad ekspertów i praktyków marketingu na temat wyboru właściwych upominków reklamowych.

Badanie 2: Branża upominków reklamowych w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023

Branża artykułów promocyjnych jest dynamiczna, a zmiany gospodarcze mają wpływ na jej funkcjonowanie. Nasze drugie badanie koncentruje się na analizie, jak branża upominków reklamowych reaguje na wyzwania i szanse wynikające z aktualnych zmian gospodarczych. Badanie skierowane jest do uczestników rynku reklamowego BTL.

Udział w badaniu pozwala uzyskać dostęp do unikalnej wiedzy:

  • Ocena wyników i sprzedaży firm z branży BTL
  • Ocena sytuacji i popytu na produkty i usługi branży
  • Największe przeszkody w prowadzeniu działalności gospodarczej
  • Prognoza na kolejny rok
  • Praktyczne porady od ekspertów na temat przetrwania i rozwoju w trudnych czasach.

Jak wziąć udział:

Aby wziąć udział w badaniach, wystarczy wejść na stronę www.badania.piap-org.pl i wypełnić krótkie ankiety, przygotowane przez Radę Edukacyjną PIAP.

„Wasze opinie i doświadczenia są dla nas niezmiernie ważne i pomogą w stworzeniu przystępnych rozwiązań i komunikacji dla branży i odbiorców branży. Czas, abyśmy szerzej dzielili się swoją wiedzą i pokazywali, w jaki sposób wykorzystać potencjał artykułu promocyjnego w różnorodnych działaniach marketingowych.” – mówi Magdalena Humeńczuk, Członkini Zarządu PIAP.

Terminy:

Ankiety są dostępne do 06 października 2023 roku. Wyniki obu badań zostaną opublikowane na naszej stronie internetowej i przekazane mediom oraz branżowym ekspertom, wykorzystane w dyskusjach i prezentacjach podczas konferencji.

Zapraszamy do współtworzenia przyszłości branży artykułów promocyjnych i do zgłębiania ich roli w strategiach marketingowych. Wasza wiedza i opinie są nieocenione.” – Paweł Wielkopolan, Dyrektor biura zarządu PIAP.

Badanie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

piap.org.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: PIAP

(Paweł Wielkopolan)

PIAP o sobie:

Od 2007 roku zrzeszamy firmy zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych, importem, a także przedsiębiorstwa prowadzące działalność jako agencje reklamowe.

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Project Management
Firma Project Management, koordynująca i optymalizująca realizację inwestycji budowlanych zaprezentowała swoje nowe logo. Nowoczesne i eleganckie, kolorystyką nawiązuje do profesjonalizmu, z jakim firma podchodzi do wykonywania swoich obowiązków. Jak podkreślają jej przedstawiciele, to pierwszy krok ku kompleksowej zmianie identyfikacji wizualnej, która wkrótce...
Streetboard: nowe nośniki OOH
Na rynek właśnie wchodzi nowy rodzaj reklamy zwany StreetBoard. To innowacyjne tablice składające się z modułów o wymiarach 1,2 metra na 1,8 metra, które są zlokalizowane tuż obok odbiorców. Często są to chodniki, ścieżki rowerowe czy przejścia podziemne. StreetBoard dostępny jest w kilku wariantach składających się od jednego do trzech modułów,...
Bądź Mikołajem... kampania Velobanku
W Black Friday ruszyła świąteczna, wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, internecie, prasie, social mediach, obejmą także PR, własne kanały kontaktu z klientem oraz akcje niestandardowe. W każdym z nich opowiedziane będą historie ludzi, którzy w okresie świątecznym stają się Mikołajami dla swoich bliskich. Jakimi?...
Świąteczna kampania marki Dan Cake
W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.
Harman Phoenix - nowy, kolorowy film fotograficzny
HARMAN technology Ltd, jeden z największych na świecie producentów analogowych klisz fotograficznych, papierów do ciemni i chemii fotograficznej, ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek HARMAN Phoenix 200, zupełnie nowego, limitowanego filmu kolorowego ISO 200, 35 mm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764