logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Bezpłatna rejestracja na Festiwal Marketingu – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku

   06.07.2022, przeczytano 986 razy
ilustracja

Trwa bezpłatna rejestracja dla zwiedzających na 14. edycję targów Festiwal Marketingu, które odbędą się 14-15 września br. w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-bezplatna-rejestracja-na-festiwal-marketingu-%E2%80%93-miedzynarodowe-targi-reklamy-i-druku,396499,artykul.html

Podczas wydarzenia zaprezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS.

Przestrzeń wystawiennicza będzie podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn.

Jak co roku podczas targów Festiwal Marketingu odbędzie się konkurs Super Gift 2022, podczas którego zaprezentowane zostaną najciekawsze gadżety reklamowe. W trakcie wydarzenia odwiedzający będą mogli zagłosować na gadżet, który otrzyma Nagrodę Publiczności.

Podczas targów nie zabraknie również konkursu POS STARS. W specjalnie zaaranżowanej strefie zwiedzający będą mogli zagłosować na najlepszy display reklamowy

Nowością na targach jest też konferencja MARKETING MIX DLA DRUKU I POLIGRAFII -  będzie ona miała miejsce po raz pierwszy podczas wrześniowych targów. Skierowana jest do właścicieli i dyrektorów drukarń – będzie to wyjątkowa okazja do zdobycia nowych umiejętności z zakresu m.in. zarządzania i motywacji zespołu,

  • Lista wystawców dostępna jest TUTAJ.

Wstęp na targi skierowany jest wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży.

  • Bezpłatnej rejestracji na targi można dokonać TUTAJ.

TERMIN I MIEJSCE

  • 14-15 września 2022 r.
  • EXPO XXI Warszawa

GODZINY OTWARCIA

  • 10:00 – 17:00

Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764