logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Bezpłatne spotkania online z cyklu IMOK Future of Skills

   08.11.2022, przeczytano 324 razy
ilustracja
fot. JESHOOTS.COM/Unsplash

Już 15 listopada 2022 r. o godz. 19:00, odbędzie się bezpłatne wydarzenie online pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie?”. Jest ono drugą (i na pewno nie ostatnią!) częścią cyklu IMOK Future of Skills, którego organizatorem Instytut Marki Online i Komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-bezplatne-spotkania-online-z-cyklu-imok-future-of-skills,397894,artykul.html

Podczas najbliższego spotkania będą poruszane takie tematy, jak:

  • jak budować strategię marki i komunikację marki,
  • co robi i za co jest odpowiedzialny Brand Manager,
  • jak zostać Brand Managerem,
  • czy w każdej firmie powinien pracować Brand Manager.

Gośćmi będą:

  • Michał Makowski, Senior Brand Manager marek Tarczyn i Tymbark,
  • Krzysztof Gońka, Head of brand&communication w Decathlon Polska,
  • Barbara Kossak, Brand Marketing Manager w Ideo Force Sp. z o.o.,
  • Jarosław Jezioro, Brand Manager w OSHEE,
  • ostatnie nazwisko podamy już wkrótce.

Dyskusję poprowadzą Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • poznasz najważniejsze kompetencje Brand Managera,
  • zyskasz możliwość zadania swoich pytań naszym ekspertom,
  • będziesz mieć niepowtarzalną okazję, aby poznać wykładowców szkolenia Brand Manager: Annę Ledwoń-Blachę, Annę Cybulkę, Annę Karcz-Czajkowską, Annę Przybysz, Agatę Patołę, Martę Orzechowską, Mariusza Łodygę, Uladzimira Cybulkę, Pawła Jóźwika oraz Mateusza Muryjasa,
  • to i tak będzie wtorkowy, jesienny, chłodny wieczór – ciekawszego eventu o tej porze nie znajdziesz!

Wszystkie szczegóły spotkania i bezpłatne zapisy: https://imok.edu.pl/ifos_2/

Spotkania objęte są patronatem medialnym Signs.pl. 

Źródło: Instytut Marki Online i Komunikacji

imok.edu.pl

Dodatkowe informacje:

Więcej o szkoleniu Brand Manager od IMOK: https://imok.edu.pl/brand-manager/

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kiwi.com w zimowej kampanii Land in Beauty
Kampania inspiruje turystów m.in. z  Polski do odkrywania Mediolanu i regionu Lombardii w sezonie zimowym
Media do druku na nowej stronie API.PL!
Firma API.PL, dystrybutor produktów poligraficznych otwiera całkiem nową stronę internetową prezentującą pełną ofertę podłoży do druku. Mediadodruku.pl to zbiór podłoży o bardzo zróżnicowanych właściwościach i strukturach.
Monitory interaktywne Newline z USB-C
Zgodnie z obowiązującą dyrektywą Parlamentu Europejskiego od 2024 roku USB-C będzie jedynym portem ładowania stosowanym w przenośnych urządzeniach na terenie Unii Europejskiej. Do nowych wymogów od 2026 roku będą musieli się dostosować również producenci laptopów. Dzięki temu wszystkie urządzenia będzie można ładować jedną ładowarką. Ta standaryzacja ma na celu...
Na co dzień #KarmiąWiedzą i #KarmiąEmocjami w krakowskiej agencji marketingowej. Teraz postanowili umilić czas oczekiwania na święta wypuszczając marketingowy kalendarz adwentowy. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium. More Bananas rusza z bananową wersją kalendarza adwentowego.
Veovee wzmacnia client service
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączyły dwie osoby - Hubert Skubij jako Senior Account Manager oraz Jolanta Kozak na stanowisku Account Manager. Oboje będą odpowiadać za prowadzenie projektów z obszaru mobile marketingu dla domów mediowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764