logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Bezpłatne spotkania online z cyklu IMOK Future of Skills

   08.11.2022, przeczytano 939 razy
ilustracja
fot. JESHOOTS.COM/Unsplash

Już 15 listopada 2022 r. o godz. 19:00, odbędzie się bezpłatne wydarzenie online pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie?”. Jest ono drugą (i na pewno nie ostatnią!) częścią cyklu IMOK Future of Skills, którego organizatorem Instytut Marki Online i Komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-bezplatne-spotkania-online-z-cyklu-imok-future-of-skills,397894,artykul.html

Podczas najbliższego spotkania będą poruszane takie tematy, jak:

  • jak budować strategię marki i komunikację marki,
  • co robi i za co jest odpowiedzialny Brand Manager,
  • jak zostać Brand Managerem,
  • czy w każdej firmie powinien pracować Brand Manager.

Gośćmi będą:

  • Michał Makowski, Senior Brand Manager marek Tarczyn i Tymbark,
  • Krzysztof Gońka, Head of brand&communication w Decathlon Polska,
  • Barbara Kossak, Brand Marketing Manager w Ideo Force Sp. z o.o.,
  • Jarosław Jezioro, Brand Manager w OSHEE,
  • ostatnie nazwisko podamy już wkrótce.

Dyskusję poprowadzą Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • poznasz najważniejsze kompetencje Brand Managera,
  • zyskasz możliwość zadania swoich pytań naszym ekspertom,
  • będziesz mieć niepowtarzalną okazję, aby poznać wykładowców szkolenia Brand Manager: Annę Ledwoń-Blachę, Annę Cybulkę, Annę Karcz-Czajkowską, Annę Przybysz, Agatę Patołę, Martę Orzechowską, Mariusza Łodygę, Uladzimira Cybulkę, Pawła Jóźwika oraz Mateusza Muryjasa,
  • to i tak będzie wtorkowy, jesienny, chłodny wieczór – ciekawszego eventu o tej porze nie znajdziesz!

Wszystkie szczegóły spotkania i bezpłatne zapisy: https://imok.edu.pl/ifos_2/

Spotkania objęte są patronatem medialnym Signs.pl. 

Źródło: Instytut Marki Online i Komunikacji

imok.edu.pl

Dodatkowe informacje:

Więcej o szkoleniu Brand Manager od IMOK: https://imok.edu.pl/brand-manager/

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764