logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Bezpłatne spotkania online z cyklu IMOK Future of Skills

   08.11.2022, przeczytano 885 razy
ilustracja
fot. JESHOOTS.COM/Unsplash

Już 15 listopada 2022 r. o godz. 19:00, odbędzie się bezpłatne wydarzenie online pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie?”. Jest ono drugą (i na pewno nie ostatnią!) częścią cyklu IMOK Future of Skills, którego organizatorem Instytut Marki Online i Komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-bezplatne-spotkania-online-z-cyklu-imok-future-of-skills,397894,artykul.html

Podczas najbliższego spotkania będą poruszane takie tematy, jak:

  • jak budować strategię marki i komunikację marki,
  • co robi i za co jest odpowiedzialny Brand Manager,
  • jak zostać Brand Managerem,
  • czy w każdej firmie powinien pracować Brand Manager.

Gośćmi będą:

  • Michał Makowski, Senior Brand Manager marek Tarczyn i Tymbark,
  • Krzysztof Gońka, Head of brand&communication w Decathlon Polska,
  • Barbara Kossak, Brand Marketing Manager w Ideo Force Sp. z o.o.,
  • Jarosław Jezioro, Brand Manager w OSHEE,
  • ostatnie nazwisko podamy już wkrótce.

Dyskusję poprowadzą Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • poznasz najważniejsze kompetencje Brand Managera,
  • zyskasz możliwość zadania swoich pytań naszym ekspertom,
  • będziesz mieć niepowtarzalną okazję, aby poznać wykładowców szkolenia Brand Manager: Annę Ledwoń-Blachę, Annę Cybulkę, Annę Karcz-Czajkowską, Annę Przybysz, Agatę Patołę, Martę Orzechowską, Mariusza Łodygę, Uladzimira Cybulkę, Pawła Jóźwika oraz Mateusza Muryjasa,
  • to i tak będzie wtorkowy, jesienny, chłodny wieczór – ciekawszego eventu o tej porze nie znajdziesz!

Wszystkie szczegóły spotkania i bezpłatne zapisy: https://imok.edu.pl/ifos_2/

Spotkania objęte są patronatem medialnym Signs.pl. 

Źródło: Instytut Marki Online i Komunikacji

imok.edu.pl

Dodatkowe informacje:

Więcej o szkoleniu Brand Manager od IMOK: https://imok.edu.pl/brand-manager/

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764