logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Bezpłatne spotkania online z cyklu IMOK Future of Skills

   08.11.2022, przeczytano 1026 razy
ilustracja
fot. JESHOOTS.COM/Unsplash

Już 15 listopada 2022 r. o godz. 19:00, odbędzie się bezpłatne wydarzenie online pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie?”. Jest ono drugą (i na pewno nie ostatnią!) częścią cyklu IMOK Future of Skills, którego organizatorem Instytut Marki Online i Komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-bezplatne-spotkania-online-z-cyklu-imok-future-of-skills,397894,artykul.html

Podczas najbliższego spotkania będą poruszane takie tematy, jak:

  • jak budować strategię marki i komunikację marki,
  • co robi i za co jest odpowiedzialny Brand Manager,
  • jak zostać Brand Managerem,
  • czy w każdej firmie powinien pracować Brand Manager.

Gośćmi będą:

  • Michał Makowski, Senior Brand Manager marek Tarczyn i Tymbark,
  • Krzysztof Gońka, Head of brand&communication w Decathlon Polska,
  • Barbara Kossak, Brand Marketing Manager w Ideo Force Sp. z o.o.,
  • Jarosław Jezioro, Brand Manager w OSHEE,
  • ostatnie nazwisko podamy już wkrótce.

Dyskusję poprowadzą Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • poznasz najważniejsze kompetencje Brand Managera,
  • zyskasz możliwość zadania swoich pytań naszym ekspertom,
  • będziesz mieć niepowtarzalną okazję, aby poznać wykładowców szkolenia Brand Manager: Annę Ledwoń-Blachę, Annę Cybulkę, Annę Karcz-Czajkowską, Annę Przybysz, Agatę Patołę, Martę Orzechowską, Mariusza Łodygę, Uladzimira Cybulkę, Pawła Jóźwika oraz Mateusza Muryjasa,
  • to i tak będzie wtorkowy, jesienny, chłodny wieczór – ciekawszego eventu o tej porze nie znajdziesz!

Wszystkie szczegóły spotkania i bezpłatne zapisy: https://imok.edu.pl/ifos_2/

Spotkania objęte są patronatem medialnym Signs.pl. 

Źródło: Instytut Marki Online i Komunikacji

imok.edu.pl

Dodatkowe informacje:

Więcej o szkoleniu Brand Manager od IMOK: https://imok.edu.pl/brand-manager/

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764