logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: DIMAQ Voice #54: Od fact-checkingu, przez wideo AI, po analizę działań konkurencji

   17.11.2024, przeczytano 595 razy
ilustracja

Jak budować wiarygodne kampanie w świecie pełnym dezinformacji? W jaki sposób AI może odmienić reklamy wideo? Jak wykorzystać dane, by zdobyć przewagę nad konkurencją? Już 19 listopada o godz. 15:00 podczas DIMAQ Voice #54 zaproszeni eksperci zdradzą kluczowe techniki i narzędzia, które pomogą marketerom nie tylko odnaleźć się w zmiennym środowisku digitalu, lecz też skutecznie w nim przodować.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-dimaq-voice-54%3A%C2%A0od-fact-checkingu%2C-przez-wideo-ai%2C-po-analize-dzialan-konkurencji,406514,artykul.html

Pierwsza prelekcja będzie należała do Szymona Kostiuka z Good One PR, który wyjaśni, jak zarządzać fake newsami i fact-checkingiem w planowaniu kampanii marketingowych oraz informacyjnych. Szymon przeprowadzi uczestników przez kluczowe techniki i narzędzia, które pomagają w weryfikacji informacji, ochronie reputacji oraz unikania pułapek dezinformacji. Będzie o metodach wykrywania fałszywych treści i zdjęć, radzenia sobie z manipulacjami w social media, a także o najlepszych praktykach w budowaniu transparentnych i rzetelnych kampanii. Uczestnicy dowiedzą się, dlaczego weryfikacja informacji stała się fundamentem współczesnej komunikacji i jak radzić sobie z nadchodzącymi wyzwaniami, takimi jak deepfake’i czy generowane przez AI fałszywe treści.

Następnie Marta Kusowska z Full Stack Experts w prezentacji pt. „Wideo AI-powered, czyli jak podkręcić Twoją kampanię?”, omówi, dlaczego w nowoczesnych kampaniach warto zwrócić uwagę na jakość i różnorodność komponentów reklamowych, zamiast powielać stare schematy. Marta przedstawi także ViGenAiR – narzędzie oparte na AI, które rozwiązuje kluczowe problemy marketerów związane z tworzeniem atrakcyjnych, personalizowanych reklam wideo. Zobaczycie demo działania ViGenAiR oraz przykłady treści, które pokazują, jak łatwo przekształcić swoje materiały dzięki sztucznej inteligencji.

Na zakończenie Jan Zając z Sotrender zabierze nas w świat analizy danych na przykładzie kampanii największych marek sieci handlowych w Polsce. Jego prelekcja „Jak wyprzedzić konkurentów, dzięki danym Meta Ads i TikTok Ads” to must-have dla każdego, kto chce zwiększyć swoją przewagę na rynku. Jan pokaże, jak efektywnie śledzić wydatki, zasięgi i strategie reklamowe konkurencji, analizując przykłady największych detalistów, takich jak Lidl czy Biedronka. Dzięki tej wiedzy uczestnicy dowiedzą się, jak optymalizować swoje działania reklamowe, by skutecznie konkurować, nawet w wymagających kategoriach produktowych.

Agenda:

Prelekcja I, godz. 15:05 – 15:30

Szymon Kostiuk, Good One PR

Temat: Zarządzanie fake newsami i fact checkingiem w planowaniu kampanii marketingowych i informacyjnych

W trakcie prezentacji dowiesz się:

  • Dlaczego weryfikacja informacji jest kluczowa w planowaniu strategii komunikacyjnych i jak wpływa na zaufanie oraz reputację marki?
  • Jakie są najnowsze zagrożenia dezinformacyjne, z którymi zmagają się marki, i jak skutecznie im przeciwdziałać?
  • Jakie narzędzia i techniki fact-checkingu wspierają marki w ochronie przed nieświadomym powielaniem fake newsów i w zarządzaniu kryzysami w social media?

Prelekcja II, godz. 15:35 – 16:00

Marta Kusowska, Full Stack Experts

Temat: Wideo AI-powered, czyli jak podkręcić Twoją kampanię?

W trakcie prezentacji dowiesz się:

  • Dlaczego współczesne kampanie wideo wymagają zaawansowanych assetów reklamowych i jak ich niedocenienie wpływa na wyniki?
  • Jak działa narzędzie ViGenAiR, które wspiera tworzenie zindywidualizowanych materiałów wideo, odpowiadając na aktualne wyzwania marketerów?
  • Jak przy pomocy sztucznej inteligencji efektywnie tworzyć i modyfikować treści wideo, by maksymalnie angażowały odbiorców?

Prelekcja III, godz. 16:05 – 16:30

Jan Zając, Sotrender

Temat: Jak wyprzedzić konkurentów dzięki danym Meta Ads i TikTok Ads?

W trakcie prezentacji dowiesz się:

  • Jak analizować działania reklamowe konkurencji, w tym ich wydatki, zasięgi i grupy docelowe, by poprawiać własne wyniki?
  • Jakie strategie reklamowe stosują najwięksi detaliści, tacy jak Lidl czy Biedronka, i czego można się od nich nauczyć?
  • W jaki sposób wykorzystać Meta Ads i TikTok Ads, by efektywnie targetować odbiorców i zdobyć przewagę nawet w konkurencyjnych branżach?

Webinar odbywa się online w godzinach 15:00-16:40. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Rejestracja: https://app.livewebinar.com/925-040-215/x/qFuEGoM3"https://app.livewebinar.com/925-040-215/x/qFuEGoM3

Akredytacja DIMAQ: Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się na stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Strona główna DIMAQ Voice: https://dimaq.pl/dimaq-voice/

Webinar objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

O DIMAQ
DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat - zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji. https://dimaq.pl/

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764