logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online

   13.12.2024, przeczytano 791 razy
ilustracja

Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży cyfrowej reklamy. Na uczestników czekają trzy prelekcje przygotowane przez doświadczonych ekspertów z zakresu projektowania, prawa, a także e-commerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-dimaq-voice-55%3A-projektowania-tozsamosci-marki%2C-regulacje-w-komunikacji-elektronicznej%2C-handel-online,406867,artykul.html

Wydarzenie rozpocznie Krzysztof Piła (Akuratnie.visual creator), który w swojej prezentacji pt. „No brand/now brand/new brand – jak dziś zmienia się branding?” przeanalizuje, w jaki sposób tradycyjne podejście do identyfikacji wizualnej ewoluuje w erze cyfrowej. Ekspert poruszy m.in. temat dynamicznych systemów identyfikacji oraz elastyczności wizualnych doświadczeń, które są niezbędne, aby sprostać różnorodnym platformom i kontekstom. Prelekcja odpowie na pytanie, czy branding wciąż ma znaczenie i jak przygotować marki na wyzwania przyszłości.

W drugiej kolejności adw. Bartłomiej Serafinowicz z kancelarii LAWMORE poprowadzi prelekcję pt. „Zgoda marketingowa w Prawie komunikacji elektronicznej. Kilka słów o targetowaniu po wyroku TSUE w sprawie Schrems.” Bartłomiej omówi zmiany w przepisach dotyczących zgód na przesyłanie informacji handlowej oraz ich wpływ na działania marketingowe. Przeanalizuje również konsekwencje wyroku TSUE dla targetowanie reklam, podpowiadając, jak zgodnie z prawem prowadzić skuteczne kampanie.

Na zakończenie wystąpi Łukasz Plutecki, CEO AtomStore, z prezentacją: „Od Black Friday do ostatniej dostawy: Jak maksymalizować ROI w końcówce roku (i nie tylko).” Uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć promocje zgodne z dyrektywą Omnibus, które zwiększają wartość marki bez obniżania marży. Łukasz pokaże również, jak efektywnie komunikować wartość oferty i jakie trendy oraz technologie zdominują handel mobilny w najbliższych miesiącach.

Agenda:

Prelekcja I, godz. 15:05 – 15:30

Krzysztof Piła, Akuratnie.visual creator

Temat: No brand/now brand/new brand – jak dziś zmienia się branding?

W trakcie prezentacji dowiesz się:

  • Jak zmienia się rola tradycyjnej identyfikacji wizualnej w erze cyfrowej i dlaczego dynamiczne systemy identyfikacji oraz szerokie doświadczenia zyskują na znaczeniu?
  • Dlaczego marki muszą inwestować w elastyczne i responsywne systemy wizualne, które skutecznie dostosowują się do różnych platform i kontekstów?
  • Czy branding ma jeszcze sens w obliczu cyfrowych wyzwań i jak przygotować się na przyszłość, aby skutecznie reagować na zmiany?

Prelekcja II, godz. 15:35 – 16:00

Adw. Bartłomiej Serafinowicz, kancelaria LAWMORE

Temat: Zgoda marketingowa w Prawie komunikacji elektronicznej. Kilka słów o targetowaniu po wyroku TSUE w sprawie Schrems.

W trakcie prezentacji dowiesz się:

  • Co nowego w przepisach dotyczących zgód na przesyłanie informacji handlowej – czyli, jak Prawo komunikacji elektronicznej wpłynie na Twoje działania marketingowe?
  • Jak wyrok TSUE może zmienić zasady targetowania reklam – i co to oznacza dla Twoich kampanii reklamowych.
  • Jak przygotować się na te zmiany w branży digital marketingu – żeby działać zgodnie z prawem i nadal skutecznie docierać do klientów?
  • Prelekcja III, godz. 16:05 – 16:30

Łukasz Plutecki, AtomStore

Temat: Od Black Friday do ostatniej dostawy: Jak maksymalizować ROI w końcówce roku (i nie tylko)?

W trakcie prezentacji dowiesz się:

  • Jak tworzyć promocje, które zwiększają wartość marki bez obniżania marży? Mechaniki promocyjne zgodne z dyrektywą Omnibus i sposoby na zwiększanie postrzeganej wartości oferty.
  • W jaki sposób skutecznie komunikować wartość swojej oferty? Jak wykorzystać UX i projektowanie doświadczeń, aby przekaz marketingowy był nie tylko hasłem, ale realną wartością dla klienta?
  • Jakie technologie i trendy zmienią handel mobilny do 2025 roku? – Od „brzydkiego kaczątka” do lidera innowacji.

Webinar odbędzie się online w godzinach 15:00-16:40. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się pod linkiem: https://app.livewebinar.com/851-480-221/x/LhjNIknP

Akredytacja DIMAQ: Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Prelekcje objęte są patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764