logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Dwudniowe warsztaty laserowe Akademii Lasera w Colop Polska

   05.03.2024, przeczytano 1428 razy
ilustracja

Z początkiem roku 2024 powróciliśmy do organizacji   warsztatów laserowych - Akademii Lasera. To już dwie edycje za nami w bieżącym roku i ponad 100 edycji warsztatów, które prowadzimy od 2007 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-dwudniowe-warsztaty-laserowe-akademii-lasera-w-colop-polska,403325,artykul.html

Szkolenia warsztatowe odbywają się w siedzibie firmy Colop Polska w Bytomiu lub „wyjazdowo” w różnych regionach Polski.

Uczestnicy poprzednich edycji szkolenia mieli okazję do pogłębienia i ugruntowania wiedzy na temat urządzeń laserowych, ich możliwości i potencjału wykorzystania oraz materiałów przeznaczonych do obróbki laserowej. Dla części z uczestników była to zupełnie nowa wiedza i doświadczenie. Uczestnicy byli pod wrażeniem najnowszych ciekawostek i "zagwozdek" oraz nowinek technicznych, które usprawniają pracę przy laserze.

Specjaliści z Działu Technologii Laserowych firmy Colop Polska zadbali, aby przekazać zainteresowanym zarówno wiedzę teoretyczną oraz wskazać jak doskonalić umiejętności praktyczne.

ilustracjastrzałka

Kolejne edycje szkoleń  są zaplanowane w poniższych terminach:

  • 25 - 26 marca 2024  w Bytomiu
  • 18 - 19 kwietnia 2024 w Żabiej Woli pod Warszawą
  • 23 - 24 maja 2024 w Bytomiu

Organizatorzy dla każdego gościa Akademii przygotowali torbę materiałową sygnowaną logo Universal Laser Systems, zawierającą m.in. zestawy próbek materiałów, formularz promocyjny uprawniający do zakupu materiałów w atrakcyjnej cenie, a także personalizowany certyfikat. Podczas szkolenia jego uczestnicy mają zagwarantowany poczęstunek kawowy i lunchowy.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl. Dla pierwszej osoby, która zgłosi się z polecenia Signs.pl  mamy jedną bezpłatną wejściówkę na każdy z poniższych terminów.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji swojego uczestnictwa i udziału w warsztatach.

Źródło: Colop Polska

lasery.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764