logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: E-commerce, lojalność, customer journey. Shopper Day 2021 - 26 października

   19.10.2021, przeczytano 1483 razy
ilustracja

Jak budować lojalność w środowisku omnichannel? Gdzie jest miejsce na rozwój handlu offline? I jak wykorzystać „śmierć” 3rd party cookies? Odpowiedzi na te i inne pytania przedstawią detaliści, marketerzy, badacze i specjaliści e-commerce już 26 października 2021 r. podczas konferencji Shopper Day 2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-e-commerce%2C-lojalnosc%2C-customer-journey.-shopper-day-2021---26-pazdziernika,393441,artykul.html

Tegoroczna edycja wydarzenia jest dedykowana zmianom i nowościom w e-commerce, programom lojalnościowym oraz rozwiązaniom technologicznym w handlu fizycznym. Konferencja odbędzie się w formule ONLINE.

Eksperci zaproszeni przez redakcje miesięczników „Media Marketing Polska” oraz „Handel” to praktycy, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w obrębie w/w bloków tematycznych. Ciekawymi punktami konferencji będą praktyczne case studies oraz konkretne przykłady kreatywnych rozwiązań omawiane przez gości.

Jako keynote speaker wystąpi najbardziej uznany na rynku specjalista od budowania lojalności - Adam Nowak, global loyalty leader w IKEA, autor sukcesu programu IKEA Family na wielu rynkach. Wśród prelegentów znajdą się także m.in. Łukasz Sztuczyński, ekspert, GroupMCarlos A. Silván, dyrektor generalny, Glovo Polska czy Jacek Celiński, head of e-commerce, Havas Media Group.

Konferencja Shopper Day jest dla wszystkich, którzy chcą efektywnie prowadzić działania e-commerce, promować marki w handlu online, budować lojalność konsumentów w retailu online oraz tradycyjnym. Zapraszamy marketerów, domy mediowe, agencje, wydawców internetowych, firmy performance marketingowe oraz samych retailerów na to wyjątkowe spotkanie. Zaczerpnijcie inspiracji, poznajcie najciekawsze case’y, aby Wasz biznes rozwijał się jeszcze szybciej! - mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu "Media Marketing Polska".

Konferencja objeta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: VFP Communications LTD

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764