logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Event UP ponownie na Festiwalu Marketingu

   08.08.2022, przeczytano 1629 razy
ilustracja

Już po raz drugi, wśród tegorocznych wystawców Festiwalu Marketingu, pojawi się Małopolska Grupa Eventowa Event Up. W jej skład wchodzi 21 podmiotów, reprezentujących różnorodne zakresy działalności związanych z branżą eventową – od kompleksowej produkcji wydarzeń, przez grupy artystyczne i lokalizacje, multimedia, scenografię, nagłośnienie i oświetlenie, aż do wsparcia eventów w postaci cateringu czy wypożyczalni mebli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-event-up-ponownie-na-festiwalu-marketingu,396828,artykul.html

Ta konsolidacja działań beneficjentów pozwala na stworzenie kompleksowej oferty wykorzystującej efekt synergii, a także zwiększenie potencjału grupy w zakresie działań promocyjnych.

Głównym celem projektu jest prezentacja potencjału małopolskich firm branży eventowej w kraju i za granicą oraz nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi kontrahentami. Event Up zapewnia najnowocześniejsze usługi w zakresie produkcji rozrywkowej. Posiadając wyspecjalizowane i doświadczone kadry, know-how oraz bogate portfolio klientów, grupa realizuje nawet najbardziej skomplikowane wydarzenia.

ilustracjastrzałka

Członkowie grupy realizują konferencje, spotkania firmowe, koncerty i festiwale, wystawy oraz targi. W skład świadczonych usług wchodzi:

  • Produkcja eventów
  • Usługi rozrywkowe
  • Wybór lokalizacji
  • Planowanie
  • Branding & marketing
  • Budżetowanie imprez
  • Wybór prowadzących
  • Zarządzanie systemami rejestracji gości
  • Logistyka
  • Koordynacja

ilustracjastrzałka

Członkowie Event Up: 2Vision, 85 mm, Agencja Artystyczno Eventowa, Loungetime, Art Color Ballet, Chillology, Dwór w Tomaszowicach, Elmar, Especto, Forty Kleparz, fos.design, Moka, Piloci Studio, Pro Visional Effects, Projmontech, SCC-Service Congress Center, Stage Eye, Targi w Krakowie, Visual Support, Wataha oraz Webde.pl.

Festiwal Marketingu objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

Projekt „Małopolska Grupa Eventowa” RPMP.03.03.01-12-0590/18 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764