logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Festiwal Marketingu: za nami 16. edycja targów

   26.09.2024, przeczytano 878 razy

Ponad 3000 zwiedzających i 220 wystawców, 2 dni marketingowych inspiracji, konferencja MARKETING MIX dla Miast i Regionów, trzy konkursy branżowe i Gala Wystawców z uroczystym wręczeniem nagród POS STARS, Złoty Medal oraz Jubileuszy. Podsumowujemy Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku – Festiwal Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-festiwal-marketingu%3A-za-nami-16.-edycja-targow,405833,artykul.html

W dniach 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę zaprezentowali dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn.

– Wyznacznikiem Festiwalu Marketingu była zawsze jakość zwiedzających. Niemniej jeśli na niektórych stoiskach w ciągu dwóch dni zeskanowano 300, a nawet ponad 500 odwiedzających, to możemy mówić o dodatkowym sukcesie. Zebrane od wystawców opinie wskazują, że pojawili się konkretni klienci. Nasz system coraz szczelniej wyłapuje osoby niezwiązane z branżą. Cieszy ilość premier (także tych światowych) od dostawców mediów i maszyn oraz setki inspiracji przygotowanych specjalnie na zbliżający się, najważniejszy dla branży sezon świąteczny – mówi Robert Załupski, OOH magazine.

Branżowe konkursy

Targom, jak co roku, towarzyszyły branżowe konkursy. Do konkursu Super Gift zgłoszono 62 gadżety reklamowe, a w głosowaniu wzięło udział ponad 300 zwiedzających. Konkurs wyróżnił artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, odznaczające się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Zwiedzający targi Festiwal Marketingu mogli głosować w konkursie na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego. Wyniki konkursu: oohmagazine.pl/2024/09/26/super-gift-festiwal-marketingu-2024/.

Kolejną odsłonę miał też konkurs POS STARS – na najlepsze displaye reklamowe. Konkurs POS STARS przyciągnął uwagę profesjonalistów z branży marketingowej i reklamowej, gromadząc innowacyjne projekty. Jego celem było wyróżnienie najlepszych materiałów wspierających sprzedaż. W tegorocznej edycji do rywalizacji stanęło wiele kreatywnych i wyjątkowych realizacji. Jury, składające się z ekspertów z branży, oceniało subiektywnie zgłoszone prace, jak wspominali, oddając karty z głosami, brali pod uwagę nie tylko estetykę i innowacyjność, ale także funkcjonalność i wpływ na doświadczenia zakupowe. Na NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI zagłosowało ponad 350 zwiedzających. Wyniki: oohmagazine.pl/2024/09/24/znamy-wyniki-konkursu-pos-stars-2024/.

Jak co roku wystawcy zgłaszali innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie prezentowali na targach w ramach konkursu Złoty Medal. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy, jak: nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych, innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka. Uroczyste wręczenie nagród miało miejsce podczas wieczornej Gali. Wyniki: oohmagazine.pl/2024/09/09/zloty-medal-festiwalu-marketingu-2024/.

Konferencja MARKETING MIX dla Miast i Regionów

Podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku powróciła formuła konferencji MARKETING MIX. Tegoroczna edycja przeznaczona była dla reprezentantów działów marketingu miast i regionów. Konferencja stanowiła doskonałą okazję do wymiany doświadczeń, wiedzy oraz najlepszych praktyk w zakresie promocji lokalnych społeczności. Wydarzenie zgromadziło blisko 50 specjalistów z różnych części Polski. Więcej o konferencji: oohmagazine.pl/2024/09/04/konferencja-marketing-mix-dla-miast-i-regionow/.

Wieczór Wystawców

Jak co roku, tak i tym razem, wystawcy spotkali się na uroczystej wieczornej gali. Podczas oficjalnej części imprezy rozdane zostały nagrody w konkursie POS STARS, a także Złote Medale. Podczas targów i Gali wyróżniono także firmy, które w tym roku obchodziły swoje Jubileusze: Lanyard.PRO / Allers Grupa, Kraków Ballon Team, Stricker, Cukiernia Reklamowa, Likor, Dreamtex, Promonotes, MALFINI, E-SklepzPrezentami.pl, TOP MARKETING, Caraffa, Sebzuz -Top Magnesy, Rodan, Purple Mustard Europe, PSSiDC, Alubest, Imago Printer, Amagraf. Jubileuszowe wywiady można przeczytać w ostatnim numerze OOH magazine" pub.oohmagazine.pl/OOH/OOH167.pdf.

Atrakcją muzyczną wieczoru był występ Michała Wiśniewskiego. Galeria z wieczoru wystawców: oohmagazine.pl/galerie/gala-festiwal-marketingu-2024/.

Szeroka promocja wydarzenia

Na wrześniowy Festiwal Marketingu zapraszała m.in. reklama umieszczona na 20 autobusach warszawskiego MZA. Wspólna kampania wystawców promowała gadżety reklamowe jako skuteczne narzędzie reklamowe i zachęcała do odwiedzenia targów. Akcji towarzyszyła także promocja w Radiu Kolor: radiokolor.pl/podcast/festiwal-marketingu-robert-zalupski/#google_vignette. Więcej o kampanii autobusowej: patronat-signs.pl%3A-festiwalu-marketingu-na-warszawskich-autobusach,405648,artykul.html.

Festiwal objęty był patronatem medialnym Signs.pl. Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się 17-18 września 2025 r. w EXPO XXI Warszawa.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

Galeria: Festiwal Marketingu 2024

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764