logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Festiwal Marketingu 2024 - startuje rejestracja

   08.05.2024, przeczytano 430 razy
ilustracja

Wystartowała bezpłatna rejestracja dla zwiedzających na kolejną edycję targów Festiwal Marketingu, które odbędą się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-festiwal-marketingu-2024---startuje-rejestracja,404134,artykul.html

Podczas wydarzenia zaprezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS. Wydarzenie na stałe wpisało się już do wrześniowego kalendarza marketerów. – Wstęp na targi jak co roku przeznaczony jest tylko dla profesjonalistów z branży. Zarówno dla nas, jak i naszych Klientów najważniejsza jest jakość kontaktów a nie ich ilość, dlatego kładziemy bardzo duży nacisk na selekcję zwiedzających, weryfikujemy każdą rejestrację i zastrzegamy sobie prawo do odmowy wstępu na teren targów osobom niezwiązanym z branżą reklamową – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży w OOH magazine.

Tradycyjnie już  podczas targów zostaną przeprowadzone konkursy:

SUPER GIFT konkurs branżowy, wyróżnia artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, które odznaczają się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Głosować można w 7 kategoriach / przedziałach cenowych (do 5 zł, 5-20 zł, 20-50 zł, 50-100 zł, powyżej 100zł) oraz GIFT BOX i Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera. Głosowanie odbywa się podczas targów.

Złoty Medal Festiwalu – konkurs, do którego wystawcy targów reklamy i poligrafii mogą zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować podczas wydarzenia.

POS STARS – konkurs  na najlepszy display reklamowy. Prace można zgłaszać do 6 sierpnia w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Shelf Decoration, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, KIDS, Rozrywka, Bezpieczeństwo, PETS POS.

ilustracjastrzałka

Festiwal Marketingu to wydarzenie o charakterze międzynarodowym. Zagraniczni goście przyjeżdżają na targi z: Czech, Litwy, Łotwy, Ukrainy, Słowacji, Hiszpanii, Finlandii, Niemiec i wielu innych krajów. Targi w ubiegłym roku zgromadziły blisko 3700 zwiedzających i 220 wystawców.

Wstęp na targi skierowany jest wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży.

TERMIN I MIEJSCE
18-19 września 2024 r.
EXPO XXI Warszawa,

GODZINY OTWARCIA
środa: 10:00 – 17:00
czwartek: 10:00 – 16:00

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764