logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Festiwaldruku.pl i Festiwalmarketingu.pl – edycja 2019 za nami [ankieta]

   26.09.2019, przeczytano 1807 razy

11. edycja targów FestiwalDruku.pl odbyła się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. Impreza obfitowała w nowości, pokazów, szkoleń i warsztatów. Równolegle dostawcy artykułów promocyjnych prezentowali premiery i nowe upominki reklamowe w ramach targów FestiwalMarketingu.pl. Po raz piąty swoje miejsce na hali miała także Strefa EVENT MIX, gdzie można było spotkać dostawców branży eventowej.

ankieta: Festiwal Druku 2019: Twoja ocena





Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-festiwaldruku.pl-i-festiwalmarketingu.pl-%E2%80%93-edycja-2019-za-nami,384116,artykul.html

FestiwalDruku.pl

Ponad 5600 osób odwiedziło przez dwa dni halę dedykowaną poligrafii reklamowej i mediom do druku. Podobnie jak w ubiegłych latach, targom towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe: warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

Automatic Letter Bender ponownie zaprosił na pokazy gięcia liter 3D na wyginarkach. API.PL zaprezentowała zalety ploterów marki Handtop, dużym zainteresowaniem cieszyły się warsztaty z aplikacji mediów na różne podłoża przygotowane przez specjalistów firmy.

Atrium Centrum Ploterowe pokazało bestsellery i nowości od Mutoh i EFI. Firma Heisslufftechnik poprowadziła pokazy z obsługi zgrzewarek do wydruków wielkoformatowych i reklam przestrzennych, a eksperci z Alubest przedstawili autorskie rozwiązania w technologiach druku na tekstyliach.

W ramach wydarzeń dodatkowych, Integart zaprosił na warsztaty z termotransferu „Amazing, But True vol.3”. Z kolei, Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” zorganizowało w ramach Akademii Wiedzy szóstą już edycję warsztatów: „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”. Prawdziwym hitem okazał się CAR WRAP WORKSHOPS. Odwiedzający targi mogli poczuć carwrappingowe emocje dzięki dwudniowemu szkoleniu zorganizowanemu przez The Wrap Center. Warsztaty z oklejania samochodów poprowadził niezawodny, certyfikowany trener 3M - Rafał Żmuda.

Nie zabrakło również premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

Kolejne dziecko w rodzinie urządzeń Océ Colorado, wykorzystujących technologię UVgel, pokazał premierowo w Polsce Canon Polska. Gwiazdą stoiska Epson była wielkoformatowa drukarka SureColor SC-F6300, (szerokość zadrukowanego nośnika to 44 cale), do pracy z tekstyliami i materiałami promocyjnymi.

Haftex przyciągnął uwagę odwiedząjących nowym modelem hafciarki – czwartą generacją maszyny Haftex 1501, UV Printer polską premierą plotera hybrydowego UV Duo21, a z kolei Trodat Trotec Group najszybszym systemem laserowym do grawerowania – nowym urządzeniem Speedy 400. Ricoh podczas  wydarzenia zaprezentował po raz pierwszy w Polsce najnowszy ploter lateksowy Pro L5160.

- Cieszymy się, że nasi Wystawcy postawili na aktywne uczestnictwo w wydarzeniu i przyciągnęli odwiedzających dodatkowymi atrakcjami. Duża ilość pokazów i szkoleń pozwoliła na podniesienie kwalifikacji i zapoznanie się z najnowszymi technologiami w druku. Na Festiwalu zaprezentowali się czołowi dostawcy mediów i maszyn, to było prawdziwe poligraficzne święto – podkreśla Monika Opałka, Dyrektor Generalna FestiwalDruku.pl.

Tradycyjnie, osoby zwiedzające targi poznały zwycięzców konkursu Złoty Medal – na najbardziej innowacyjne produkty i urządzenia prezentowane przez wystawców Festiwalu.

FestiwalMarketingu.pl

Równolegle w drugiej hali odbywał się FestiwalMarketingu.pl, skierowany do sektorów branżowych: marketing & event. W sumie na targach zaprezentowało się ponad 270 firm.

Podczas dwóch dni targowych, ponad 5600 osób odwiedziło stoiska 270 wystawców. Jak podkreśla organizator - były to osoby ściśle związane z branżą reklamową.

Na stoiskach zwiedzający mogli spokojnie porozmawiać i zapoznać się z najnowszymi ofertami wystawców na nadchodzący sezon.

- Tegoroczna odsłona wydarzenia to moc inspiracji, dawka profesjonalnej wiedzy i branżowego know-how, komfort spotkań z klientami, okazja do networkingu oraz aktywnego uczestnictwa i atrakcyjna formuła konferencji – mówi Robert Załupski, Dyrektor Festiwalu.

Imprezie rokrocznie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych jak: konkursy branżowe, warsztaty, szkolenia i konferencje. W tym roku na konferencji dla agencji reklamowych i pracowników działów marketingu MARKETING MIX, gośćmi specjalnymi byli: Zbigniew Urbański i Paweł Tkaczyk.

Podczas EVENT MIX na scenie zobaczyć można było ekspertów i praktyków eventowych oraz gwiazdę wielkiego formatu: Agatę Młynarską, która swoim wystąpieniem porwała publikę.

Tradycyjnie już, został przeprowadzony konkurs Super Gift na najlepszy gadżet festiwalowy oraz przyznano nagrody w konkursie POS STARS, w którym jak zawsze walczyły najlepsze kreacje display’ów i ekspozytorów.

Wydarzeniu towarzyszyło specjalne wydanie kwartalnika OOH magazine, w numerze dostępny był katalog wystawców. Można go pobrać bezpłatnie TUTAJ[PDF]

Organizatorem wydarzeń jest OOH magazine. Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl. Na Kolejna, 12. edycja targów planowana jest na 9-10 września 2020 roku.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

Galeria: FestiwalDruku.pl i FestiwalMarketingu.pl - podsumowanie edycji 2019



REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Żmuda dołącza do Feeders Agency
Do szeregów Feeders Agency dołącza Natalia Żmuda zajmując stanowisko Head of Social Media & Engagement. Od lutego rozpoczęła kierowanie pracami zespołu social mediowego i moderacyjnego, a także częścią teamu designerskiego odpowiedzialnego za produkcję contentu do mediów społecznościowych. Sprawuje pieczę nad jednymi z kluczowych klientów (Żywiec,...
Zmiany w dziale Video Havas Media Network
Zgodnie z wprowadzoną na początku tego roku strategią Data Driven, agencja Havas Media Network inwestuje w rozwój narzędzi do optymalizacji kampanii wideo, zmienia się także struktura działu odpowiedzialnego za kampanie wideo. Zmiany mają na celu zapewnienie jak najlepszych doświadczeń klientów agencji w pracy z danymi, zgodnie z filozofią Make a Meaningful Difference.
W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764