logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Festiwaldruku.pl i Festiwalmarketingu.pl - co zobaczymy na targach? [ankieta]

   03.09.2019, przeczytano 1882 razy
ilustracja

11. edycja targów FestiwalMarketingu.pl & FestiwalDruku.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. Impreza tradycyjnie będzie obfitować w szereg premier, nowości, pokazów, szkoleń i konferencji.

ankieta: Czy planujesz odwiedzić Festiwaldruku.pl 2019?





Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-festiwaldruku.pl-i-festiwalmarketingu.pl---co-zobaczymy-na-targach,383819,artykul.html

Targi ponownie zostaną podzielone na dwa sektory branżowe: marketing & event oraz dostawcy mediów i maszyn. Taka segmentacja sprawdziła się doskonale podczas poprzednich edycji i spełnia oczekiwania, zarówno wystawców, jak i odwiedzających Festiwal. Event skierowany jest do przedstawicieli agencji reklamowych, drukarń, klientów końcowych, a także pracowników działu marketingu. To największe targi branży reklamy i poligrafii w drugiej połowie roku.

Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali różnorodne wydarzenia dodatkowe – wszystko w formule otwartej! Podczas targów tradycyjnie odbędą się konferencje branżowe – pierwszego dnia dla firm z pionu eventowego – IV edycja EVENT MIX. Drugiego dnia dla agencji reklamowych – V edycja konferencji MARKETING MIX. Wśród prelegentów pojawią się znani i cenieni specjaliści z rynku eventowego i marketingowego, m.in. Agata Młynarska, Paweł Tkaczyk czy Karol Froń.

ilustracjastrzałka

Nie może zabraknąć konkursów! Jury oraz publiczność zagłosują na najlepszy display reklamowy w ramach konkursu POS STARS. Jak co roku internauci oraz odwiedzający będą wybierać również najlepszy gadżet SUPER GIFT. Tradycyjnie również zostanie przeprowadzony konkurs o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty i urządzenia prezentowane przez wystawców.

Generalnie wystawcy stawiają na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami.

Na hali druku Automatic Letter Bender ponownie zaprosi na swoje stoisko na pokazy gięcia liter 3D na wyginarkach. API.PL zaprezentuje pełną ofertę mediów do druku, w tym nowości: tekstylia podłogowe (wykładziny, dywaniki, wycieraczki), tkaniny do reklamy wielkoformatowej i media repozycjonowalne, a Atrium Centrum Ploterowe pokaże bestsellery i nowości od Mutoh i EFI. Firma Heisslufttechnik poprowadzi pokazy z obsługi zgrzewarek do wydruków wielkoformatowych i reklam przestrzennych. Alubest zaprezentuje autorskie rozwiązania w technologiach druku na tekstyliach.

ilustracjastrzałka

W ramach wydarzeń dodatkowych, Integart przeprowadzi warsztaty z termotransferu „Amazing, But True vol.3”, a na szóstą już edycję warsztatów „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku” zaprosi wydawnictwo Polski Drukarz.

Dodatkową atrakcją na pewno będzie pokaz i szkolenie z car-wrappingu przeprowadzone przez The Wrap Center.

Tradycyjnie, odwiedzający poznają zwycięzców konkursu o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty i urządzenia prezentowane przez wystawców.

  • Poznaj listę laureatów: TUTAJ.

Nie zabraknie również targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

Targom towarzyszyć będą kolejne publikacje numerów OOH magazine, OOH event! oraz Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największego wydawnictwa o rynku poligrafii reklamowej.

Na targi można zarejestrować się bezpłatnie internetowo. Jednorazowe zgłoszenie upoważnia do poruszania się po obu halach targowych.

Organizatorem targów FestiwalDruku.pl i FestiwalMarketingu.pl jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine



REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic zaprezentował nową generację projektorów laserowych DLP
Firma Panasonic Connect Europe zaprezentowała nową generację projektorów laserowych DLP z serii PT-REQ12 (4K) i PT-REZ12 (WUXGA), zaprojektowanych z myślą o zapewnieniu nowych możliwości i uproszczeniu pracy w branży rozrywki opartej na lokalizacji. Dzięki jasności do 12 000 lm, rozdzielczości 4K i projekcji 240 Hz[1] przy minimalnym opóźnieniu, dwie nowe serie są...
Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764