logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Festiwalu Marketingu na warszawskich autobusach

   14.09.2024, przeczytano 309 razy
ilustracja

20 autobusów warszawskiego MZA zaprasza na wrześniowy Festiwal Marketingu. To już druga kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej przygotowana przez OOH magazine dla branży artykułów promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-festiwalu-marketingu-na-warszawskich-autobusach,405648,artykul.html

Wspólna kampania wystawców promuje gadżety reklamowe jako skuteczne narzędzie reklamowe. W opinii blisko 86% marketerów artykuły promocyjne budują wizerunek, relacje i wzmacniają markę. Festiwal Marketingu to największe w drugiej połowie targi skierowane dla branży reklamy i druku. Podczas wydarzenia zaprezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS. Wydarzenie na stałe wpisało się już do wrześniowego kalendarza marketerów  – wstęp na targi skierowany jest wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży. Wydarzenie ma charakter międzynarodowy.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Połączenie sił z wystawcami Festiwalu Marketingu dało nam możliwość uzyskania dużych zasięgów. Już pierwszego dnia otrzymaliśmy zdjęcia autobusów od mieszkańców Warszawy, co pokazuje, jak szeroko zakrojona promocja dotarła do potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. To doskonała okazja dla firm do zaprezentowania swoich możliwości, a także do zwrócenia uwagi na potencjał upominków reklamowych jako efektywnego narzędzia marketingowego – mówi Robert Załupski z OOH magazine, organizatora Festiwalu Marketingu.

W kampanii wzięły udział firmy: COOKIE Słodycze Reklamowe, Easy Gift, Expen, Falk&RossGroup Polska, Gratisownia.pl, Guapa Clean Up, HEADWEAR PROFESSIONALS, ID Identity, Jett Studio, KAMBUKKA, Lanyard.PRO, L-Shop-Team Polska, MACMA Polska, MAXIM Ceramics, OOH magazine, Promonotes, PAR Bakuła, TheOneGroup, TOP Marketing.

Uzupełnieniem akcji jest kampania radiowa realizowana we współpracy z Radio Kolor. Dzięki temu udało się dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców, podkreślając znaczenie targów jako kluczowego wydarzenia w branży marketingu i reklamy. Kampania radiowa przyciągnęła uwagę słuchaczy i zaprosiła ich do odwiedzenia Festiwalu Marketingu: radiokolor.pl/podcast/festiwal-marketingu-robert-zalupski/#google_vignette.

Zdjęcia autobusów w przestrzeni miejskiej wykonała firma Salem Design Studio.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764