logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Festiwalu Marketingu na warszawskich autobusach

   14.09.2024, przeczytano 892 razy
ilustracja

20 autobusów warszawskiego MZA zaprasza na wrześniowy Festiwal Marketingu. To już druga kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej przygotowana przez OOH magazine dla branży artykułów promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-festiwalu-marketingu-na-warszawskich-autobusach,405648,artykul.html

Wspólna kampania wystawców promuje gadżety reklamowe jako skuteczne narzędzie reklamowe. W opinii blisko 86% marketerów artykuły promocyjne budują wizerunek, relacje i wzmacniają markę. Festiwal Marketingu to największe w drugiej połowie targi skierowane dla branży reklamy i druku. Podczas wydarzenia zaprezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS. Wydarzenie na stałe wpisało się już do wrześniowego kalendarza marketerów  – wstęp na targi skierowany jest wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży. Wydarzenie ma charakter międzynarodowy.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Połączenie sił z wystawcami Festiwalu Marketingu dało nam możliwość uzyskania dużych zasięgów. Już pierwszego dnia otrzymaliśmy zdjęcia autobusów od mieszkańców Warszawy, co pokazuje, jak szeroko zakrojona promocja dotarła do potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. To doskonała okazja dla firm do zaprezentowania swoich możliwości, a także do zwrócenia uwagi na potencjał upominków reklamowych jako efektywnego narzędzia marketingowego – mówi Robert Załupski z OOH magazine, organizatora Festiwalu Marketingu.

W kampanii wzięły udział firmy: COOKIE Słodycze Reklamowe, Easy Gift, Expen, Falk&RossGroup Polska, Gratisownia.pl, Guapa Clean Up, HEADWEAR PROFESSIONALS, ID Identity, Jett Studio, KAMBUKKA, Lanyard.PRO, L-Shop-Team Polska, MACMA Polska, MAXIM Ceramics, OOH magazine, Promonotes, PAR Bakuła, TheOneGroup, TOP Marketing.

Uzupełnieniem akcji jest kampania radiowa realizowana we współpracy z Radio Kolor. Dzięki temu udało się dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców, podkreślając znaczenie targów jako kluczowego wydarzenia w branży marketingu i reklamy. Kampania radiowa przyciągnęła uwagę słuchaczy i zaprosiła ich do odwiedzenia Festiwalu Marketingu: radiokolor.pl/podcast/festiwal-marketingu-robert-zalupski/#google_vignette.

Zdjęcia autobusów w przestrzeni miejskiej wykonała firma Salem Design Studio.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radamed i EasyDocs w portfolio Triple PR
Agencja Triple PR rozszerza swoje portfolio o dwóch nowych klientów: platformę telemedyczną Radamed oraz EasyDocs, narzędzie do automatyzacji procesów administracyjnych, rozliczeń oraz księgowości w modelu SaaS. Obie marki oferują nowoczesne rozwiązania, które transformują tradycyjne usługi poprzez zaawansowaną cyfryzację. Nawiązane współprace wykraczają poza klasyczne...
Lewandowski kontra Probierz - czy sponsorzy zareagują? Analiza IMM
Konflikt piłkarza Roberta Lewandowskiego i selekcjonera polskiej reprezentacji Michała Probierza przyciągnął uwagę internautów. Według zespołu analityków Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) większość fanów drużyny opowiedziało się w tym sporze za Lewandowskim. Ponadto sprawa odbiła się szerokim echem w mediach, co może realnie wpłynąć na wizerunek kadry narodowej oraz...
Poznaj PPP – Kaktus i Żabka wspierają projekt Młode Głowy
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej odpowiada na rosnące potrzeby psychiczne młodych ludzi i ich bliskich, promując zasady Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego (PPP). Jednym z działań w ramach kampanii jest nowa inicjatywa „Poznaj PPP” – edukacyjna akcja realizowana we współpracy z markami Kaktus i Żabka, które zaangażowały się w projekt,...
Samsung: nowy ambasador marki i partnerstwo z targami Art Basel
Już w najbliższy czwartek [1] rozpoczynają się znane na całym świecie prestiżowe targi sztuki Art Basel w Bazylei, które potrwają do 22 czerwca br. Samsung jest oficjalnym partnerem tego międzynarodowego wydarzenia i pełni rolę „Official Art TV” podczas wszystkich edycji – w Bazylei, Hongkongu, Paryżu jak i Miami Beach. Współpraca...
Rodzina, znajomi, eksperci, influencerzy, politycy? Autorytety w kryzysie zaufania
W czasach, gdy świat wymaga od nas opinii na każdy temat, a dezinformacja jest realnym problemem, Polacy najchętniej sięgają po zaufane źródła, czyli rodzinę, znajomych i przyjaciół. Jak pokazuje badanie Human Answer Institute i Zymetrii, nie naukowcom i ekspertom, a właśnie bliskim ufamy najbardziej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764