logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: GMC Summer Camp – drzwi internetowej sprzedaży

   08.06.2021, przeczytano 713 razy
ilustracja

Jak długo w Polsce potrwa okres digitalizacji usług? To pytanie często zadawane znawcom rynku e-commerce oraz zagadnienie poruszone w wielu rozmowach i publikacjach. Odpowiedź może być tylko jedna – długo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-gmc-summer-camp-%E2%80%93-drzwi-internetowej-sprzedazy,391803,artykul.html

Od początku pandemii działalność sklepów stacjonarnych była mocno ograniczona lub całkowicie niemożliwa. Przedsiębiorcy szukając możliwości kontynowania prowadzenia swoich działalności przenieśli swoje biznesy do sieci, co spowodowało, że do końca 2020 roku powstało ponad 11 tysięcy nowych e-sklepów. Mając na uwadze, że aż 73% z 28 milionów internautów w Polsce to aktywni e-konsumenci miejsce w sieci powinno znaleźć się dla każdego.

Jak zatem zacząć swoją przygodę w świecie e-commerce, jakich narzędzi używać, jakie platformy wybierać i jakie działania marketingowe dobrać by nasz sklep pracował optymalnie i trafiał do konkretnej grupy docelowej? Jakich błędów się ustrzec i co możemy zrobić sami, a co lepiej oddać w ręce fachowców?

Na te wszystkie pytania odpowiedzą prelegenci i trenerzy podczas „GMC Summer Camp”, które odbędzie się w Poznaniu już 6-7 lipca 2021 r. W ciągu tych dwóch dni specjaliści z największych polskich agencji marketingowych, którzy wpierają e-biznes wielu renomowanych marek przejdą z Tobą cały proces od wyboru platformy e-commerce, przez UX i on-site marketing po kampanie promujące sprzedaż i strategie ją zwiększające. Każdy z tematów będzie mieć 30-minutowy wstęp teoretyczny oraz 60 minutowy blok warsztatowy.

W programie wydarzenia: zalety, wybór oraz konfiguracje platform SaaS i open source, on-site marketing, SEO oraz UX e-sklepu, konfiguracja kampanii FB Ads oraz Google Ads wzbierające e-commerce, strategie zwiększające sprzedaż w sklepach oraz zastosowanie sztucznej inteligencji w e-biznesie.

Wśród prelegentów i trenerów GMC Summer Camp znajdą się tacy eksperci branży marketingowej jak Marta Burchard, Digital Specialist w ToBilet.pl/r360 oraz Grzegorz Borowiecki, Founder, WUNDERTEAM.

Udział w wydarzeniu będzie można wziąć w dwóch formach, stacjonarnie w Poznaniu oraz online w formule PPV, a dokonanie zakupu biletu umożliwia strona internetowa www.goldenmarketing.pl/gmc-summer-camp.

Uczestnicy GMC Summer Camp uzyskają certyfikaty potwierdzające zdobycie umiejętności marketingowych prowadzenia e-biznesu. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Grupa MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764