logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Going. rośnie w siłę – nowe twarze i transformacje w spółce

  PR 28.03.2022, przeczytano 753 razy
ilustracja

Ostatnie miesiące dla Going. to czas znaczących ruchów na polu rozwoju. Firma dynamicznie rośnie, co pokazują nie tylko skoki przychodów i zasięgu, ale również nowe zatrudnienia i liczne awanse. Do czołowego ekosystemu promocyjno-biletowego na polskim rynku dołączyli Agnieszka Lipińska i Jakub Zakrzewski. Michał Sieciński awansował na stanowisko Head of Content & Marketing, a Tomasz Lisek objął funkcję Head of Production & Special Projects.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/going.-rosnie-w-sile-%E2%80%93-nowe-twarze-i-transformacje-w-spolce,395260,artykul.html

- Niemal dwuletni czas pandemii, z niewielkimi okresami uwolnienia branży, pozwolił nam na istotne przegrupowanie sił, namysł nad dotychczasową strategią oraz stworzenie nowych elementów planów rozwojowych. Postanowiliśmy znacznie mocniej postawić na ludzi: zarówno naszych Użytkowników i Użytkowniczki, jak i - przede wszystkim - na Załogę Going., z której jesteśmy szczególnie dumni. Oba kierunki wymagały wzmocnienia: stąd poszukiwanie mocnego wsparcia w tym  zakresie. – mówi Anna Maria Żurek, COO Going.

Nowa Head of People and Culture, Agnieszka Lipińska to managerka z wieloletnim doświadczeniem w strategicznym zarządzaniu HR, pozyskiwaniem talentów, komunikacją wewnętrzną i employer brandingiem. Doświadczenie zdobywała w prestiżowych międzynarodowych organizacjach takich jak EY Poland, McCANN, czy Michael Page. W zmodyfikowanym dziale HR w Going. odpowiada za rozwój środowiska pracy, kierując się misją transformacji kultury organizacyjnej mocno osadzonej w wartościach i DNA marki. Jak sama przyznaje, w dobie cyfrowej zmiany sukces i rozwój firmy zależą w dużej mierze od tego, jak liderzy przygotują i przeprowadzą organizację oraz pracowników przez ten proces. Prywatnie pasjonatka żeglarstwa i aktywna działaczka na rzecz społeczności lokalnych i praw kobiet.

Jakub Zakrzewski dołączył do Going. jako Head of Growth i odpowiada za wzrost liczby aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej oraz jej dalszy rozwój. Posiada wieloletnie doświadczenie w szeroko pojętym marketingu, w szczególności w marketingu wzrostu. Tworzył i wdrażał strategie marketingowe oraz różnorodne taktyki promocyjne. Specjalizuje się zarówno w działaniach akwizycyjnych, jak i budowaniu lojalności wśród obecnych klientów. Wcześniej pracował między innymi w Uber Eats, gdzie odpowiadał za działania growth-marketingowe na rynku polskim. Doświadczenie zdobywał także m.in. w Orange przy marce nju mobile oraz w Grupie Eurocash. W wolnych chwilach Kuba spędza czas przy dobrym filmie. Fan gamingu i miłośnik ciekawej kuchni.

W spółce nie zabrakło również awansów. Michał Sieciński jest związany z Going. od 2019 roku. Do tej pory odpowiadał za kierowanie działaniami contentowymi, zarządzając pracami redakcji, social mediów i produkcji treści. Teraz jego kompetencje zostały poszerzone o performance marketing, a Michał objął stanowisko Head of Content & Marketing. Jest związany z branżą kreatywną od 8 lat. Pracował jako kreatywny freelancer i copywriter, był związany z domem mediowym Wavemaker, gdzie jako Senior Content Manager odpowiadał za strategię, kreację i egzekucję kampanii oraz bieżącą komunikację największych światowych marek. Prywatnie gra na basie, uwielbia syntezatory, żeglarstwo i odkrywanie przestrzeni nie tylko miejskich.

Z kolei na stanowisko Head of Production & Special Projects awansował Tomasz Lisek, związany z Going. od dwóch lat. Zajmuje się wszystkimi działaniami niestandardowymi: od mniejszych wspierających działania brandowe marki po największe sesje zdjęciowe i kampanie marketingowe. Dodatkowo objął obszar kontroli wejścia i wizerunku załóg produkcyjnych oraz nadzór i egzekucję projektów na styku marek współpracujących z Going. Dotychczas koordynował takie aktywacje, jak CCC x Sprandi x Young Leosia, czy presale tras koncertowych PRO8L3Mu i Taco Hemingwaya dla BLIK. Tomek jest też producentem wykonawczym widowiska “JIMEK Historia Polskiego Hip-Hopu”, które powstaje w całości z ramienia Going. Swoją 15-letnią karierę rozpoczynał jako kierownik produkcji w różnych stacjach telewizyjnych. Następnie w agencji BRAVE organizował m.in. festiwal H&M Loves Music. Czas wolny spędza w kuchni, przy dźwiękach ulubionej muzyki filmowej z kotem na kolanach.

Źródło: Going. sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764