logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Golden Marketing Conference: znamy prelegentów

   22.08.2021, przeczytano 1274 razy
ilustracjastrzałka

7-8 września po raz dziewiąty odbędzie się stacjonarna edycja Golden Marketing Conference. Będzie to jedna z pierwszych okazji do spotkania się przedstawicieli branży marketingowej twarzą w twarz. Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz osób prowadzących lub zarządzających firmami w Polsce. Organizator konferencji – Grupa MTP - ma jasno wyznaczony cel – przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany.z


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-golden-marketing-conference%3A-znamy-prelegentow,392707,artykul.html

W ostatnich miesiącach jesteśmy świadkami ogromnych transformacji marketingowych, przyspieszonej digitalizacji usług oraz wzrostu zainteresowania prowadzeniem działalności w internecie. Właśnie te zagadnienia będą głównym nurtem przewodnim zbliżającego się spotkania marketingowców z całej Polski.

Zaproszeni eksperci przedstawią trendy i nieszablonowe rozwiązania, które uczestnicy wydarzenia będą mogli automatycznie zastosować w swojej pracy. Program najnowszej edycji Golden Marketing Conference będzie w szczególności poświęcony e-biznesowi – począwszy od wyboru platformy e-commerce, przez UX i on-site marketing po kampanie promujące sprzedaż i strategie ją zwiększające. W agendzie wydarzenia nie zabraknie tematów związanych z analityką działań internetowych, poruszone zostaną także kwestie zastosowania social mediów, a także budowania contentu czy video marketingu. Na scenie tegorocznego GMC pojawi się wielu znakomitych gości.

Po dwuletniej przerwie od wystąpień publicznych będzie można wysłuchać prelekcji Janiny Bąk, autorki bloga JaninaDaily.com oraz naczelnej analityczki danych marketingowych w kraju. Obok niej w trakcie dwudniowego wydarzenia pojawią się także dr Aleksander Poniewierski, Globalny lider cyfryzacji i nowych technologii, EY Technology Consulting, Paweł TkaczykJacek Dziura, CMO, Grupa iCEAMarta Burchard, Digital Specialist, Grupa MTPTomasz Grzemski, CEO, Macopedia, Bartosz Pilc, Radca prawny, CORE Law, Magdalena Milecka, Content Marketing Director, Ringer Axel Springer Polska, Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych, Żabka Polska, Anna Tratnerska, Head of Business Development & UX Senior, Verseo oraz przedstawiciel TikTok Polska.

  • Udział w wydarzeniu będzie można wziąć w dwóch formach, stacjonarnie w Poznaniu oraz online w formule PPV a dokonanie zakupu biletu umożliwia strona internetowa https://goldenmarketing.pl/poznan/ .

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764