logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Inspirujące prelekcje na Remacongress

   11.08.2021, przeczytano 906 razy
ilustracja

Targi RemaExtra to doskonała okazją do zdobycia i poszerzenia swojej wiedzy branżowej. Podczas najbliższej edycji w dniach od 15 do 17 września 2021 roku przygotowaliśmy dla Państwa cykl prelekcji prowadzony przez ekspertów, którzy na pewno Państwa zainspirują.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-inspirujace-prelekcje-na-remacongress,392608,artykul.html

W ramach RemaCongress swoje prelekcje wygłoszą zaproszeni goście. Plan wykładów znajdziecie Państwo na stronie www.remaextra.com w zakładce RemaCongress w dziale dla Zwiedzających. Tematyka wystąpień jest urozmaicona. Wykłady będą poświęcone zarówno kwestiom sprzedaży, promocji, druku jak i upominkom reklamowym. Prelekcje podczas RemaCongress powinny być obowiązkowym punktem na targach RemaExtra dla handlowców, managerów oraz pracowników przedsiębiorstw uczestniczących w targach.

Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w prelekcjach podczas RemaExtra 2021.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764