logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online

   18.07.2024, przeczytano 824 razy
ilustracja

Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-iv-konferencja-olimp-marketplace%3A-sekrety-skutecznej-sprzedazy-online,405046,artykul.html

Konferencja skierowana jest do osób na każdym etapie zaawansowania w sprzedaży online, zarówno tych, którzy dopiero zaczynają, jak i tych, którzy mają już bogate doświadczenie. Podczas konferencji eksperci branżowi przedstawią sprawdzone strategienajnowsze trendy i innowacyjne rozwiązania, które mogą przyspieszyć rozwój Twojego biznesu. Dodatkowo, wydarzenie uświetnią praktyczne warsztaty oraz afterparty, które będzie okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Wśród 26 prelegentów znajdą się praktycy z takich platform jak AllegroAmazoneMAGKauflandPigu i Empik i praktycy z 17 innych platform.

Nasi prelegenci to eksperci ze świata ecommerce i marketplace, pasjonaci w swoich dziedzinach, poznaj kilku z aż 26:

  • Paweł Mielczarek - znany jako "Paweł od Allegro", założyciel vSprint i Olimp Marketplace. Od lat pomaga zwiększać zyski na pomarańczowej platformie i innych marketplace'ach.
  • Michał Banasiak - Współwłaściciel vSprint, specjalizuje się w budowaniu strategii sprzedaży, prowadzeniu szkoleń stacjonarnych i konsultacjach indywidualnych.
  • Dawid Gałenżeski - Twórca bloga i kanału YouTube "Biznes Na Boku", znany z propagowania dywersyfikacji źródeł przychodu. Znaczną część swojej działalności poświęca obsłudze Allegro i Baselinkera.
  • Tomasz Połeć - Doradca podatkowy z 12-letnim doświadczeniem, współzałożyciel Taxology - firmy wspierającej sprzedawców online w sprzedaży cross-border.
  • Łukasz Hodorowicz - Od 15 lat pomaga małym i dużym firmom przekonać konsumentów do zakupów. W swojej pracy wykorzystuję klimatologię - połączenie marketingu i psychologii konsumenta.

Do 11 sierpnia obowiązuje niższa cena za udział w wydarzeniu.

  • Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie organizatora, firmy vSprintvsprint.pl/konferencja-olimp.

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: vSprint

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764