logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

JBB Bałdyga tworzy kreatywną komunikację wykorzystując sztuczną inteligencję

  PR 24.03.2023, przeczytano 1352 razy
ilustracjastrzałka

Jak powinna wyglądać idealna kanapka? Jak transport przyszłości? A jak firmowa maskotka? Na te i kilka innych pytań odpowiedzi szuka marka JBB Bałdyga wykorzystując do tego sztuczną inteligencję. Efekty są naprawdę ciekawe i wywołują spore zaangażowanie fanów marki w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jbb-baldyga-tworzy-kreatywna-komunikacje-wykorzystujac-sztuczna-inteligencje,399388,artykul.html

JBB Bałdyga to bodaj pierwsza w Polsce marka spożywcza, która wykorzystuje algorytmy kreowania obrazów przez Sztuczną Inteligencję (AI) do stworzenia obrazów jutra, to znaczy tego, jak zadany temat będzie wyglądał w przyszłości. „Zabawy z AI są ostatnio na topie, to i my spróbowaliśmy!” – przedstawiła swój pierwszy post na Facebooku marka JBB, w którym stworzyła cztery wizualizacje firmowej maskotki. W kolejnych dniach, firma zaprezentowała idealną kanapkę przyszłości oraz samochód ciężarowy przewożący wędliny JBB, firmowy sklep, opakowania produktów oraz foodtruck.

– Idziemy z duchem czasu i zgodnie z trendami światowego marketingu stawiając na ciekawą, angażującą i nowoczesną komunikację – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. – Na razie, nasze działania obejmują komunikację w mediach społecznościowych, ale nie wykluczamy, że niebawem wykorzystamy możliwości sztucznej inteligencji w tworzeniu opakowań produktów czy kampaniach marketingowych – dodaje.

ilustracjastrzałka

Posty JBB z grafikami wygenerowanymi przez AI podobają się osobom obserwującym profile marki w mediach społecznościowych i generują spore zaangażowanie.

– Nasz pomysł został dobrze przyjęty, dlatego z pewnością nie jest to nasze ostatnie słowo w zakresie komunikacji tworzonej w naszych kanałach przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji – podsumowuje Kowalski.

ilustracjastrzałka

JBB Bałdyga od początku roku jest bardzo aktywne na polu marketingowym, a komunikacja na bazie AI jest kontynuacją tych działań.

ilustracjastrzałka

Źródło: Zakład Przetwórstwa Mięsnego „JBB” Import- Eksport Józef Bałdyga

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764