logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda

  PR 14.10.2024, przeczytano 339 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-jubileuszowa-loteria-konsumencka-vileda,406091,artykul.html

“75 lat dbania o Twój dom” to hasło najnowszej aktywacji marki, w której nagrodą główną jest 100 000 zł na wkład własny na mieszkanie. Dodatkowo do wygrania jest aż 1000 nagród natychmiastowych, które pomogą zadbać o porządek w domu. Hand Made odpowiada za przygotowanie key visuala, projekt dedykowanej strony konkursowej oraz produkcję animacji tag-on. Organizacją loterii zajęła się Grzegrzółka Loterie.

Loterie konsumenckie są sprawdzonym narzędziem angażującym odbiorców, z którego korzysta coraz więcej marek. Hand Made świadczy usługi z zakresu full service, a organizacja loterii jest jedną z kluczowych kompetencji agencji. Od idei kreatywnej, przez identyfikację wizualną, a także promocję akcji. Wśród najważniejszych loterii przygotowanych przez zespół Hand Made można wskazać cykliczne kampanie dla marek Tic Tac czy Nutella. Loteria dla Viledy jest pierwszym wspólnym projektem obu marek.

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
Firma Panasonic Connect Europe wprowadziła na rynek nowe, zintegrowane oprogramowanie dla procesorów multimedialnych z serii ET-FMP50. Zostało ono zaprojektowane specjalnie dla wszystkich trzech procesorów multimedialnych z tej serii, aby uprościć i usprawnić cały proces roboczy – od zaawansowanej konfiguracji po zarządzanie treściami. Zapewnia instalatorom i operatorom technicznym...
Red is Bad, alkotubki, Palikot: największe kryzysy wizerunkowe 2024
Największy kryzys wizerunkowy 2024 roku w polskiej przestrzeni publicznej to zatrzymanie byłego Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych oraz twórcy marki „Rad is Bad”. W kategorii firm i organizacji niechlubne pierwsze miejsce zajął OLV w związku z kontrowersjami wokół obecności saszetek z alkoholem na sklepowych półkach, a wśród marek osobistych z największymi...
IAB HowTo: AI in action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
Digital marketing zdążył już polubić się z AI na dobre – personalizacja, automatyzacja, chatboty, to tylko część narzędzi rewolucjonizujących sposoby prowadzenia kampanii. Sztuczna inteligencja nie przestaje jednak rzucać marketerom wyzwań i budzić wątpliwości, szczególnie w czasie nowych regulacji związanych z postępującą ekspansją AI. Konferencja IAB HowTo...
Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż łączą siły
Mija już rok od kiedy marka Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż uruchomiły 5 lodówek społecznych. Charakterystyczne zielono-czerwone jadłodzielnie działają w województwie dolnośląskim i opolskim. Teraz „Królewski” i wrocławska fundacja ponownie łączą siły, aby pomagać. Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764