logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Limanówka obejmuje stanowisko w Walk PR

  PR 11.08.2021, przeczytano 471 razy
ilustracjastrzałka

Karolina Limanówka dołączyła do agencji Walk PR na stanowisko Senior Account Executive w dziale komunikacji brandowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-limanowka-obejmuje-stanowisko-w-walk-pr,392604,artykul.html

Limanówka będzie odpowiedzialna za client service dla klientów z branży FMCG.

– Cieszymy się, że do naszego pionu brandowego dołączyła ekspertka komunikacji z fantastycznym doświadczeniem zdobytym dzięki współpracy z czołowymi markami na polskim rynku. Wierzymy, że Karolina będzie integralną częścią zespołu, cenioną przez klientów i współpracowników – mówi Kinga Strawińska, członkini zarządu Walk PR.

Karolina Limanówka związana jest z branżą PR od 4 lat. Swoją przygodę rozpoczęła, zakładając Stowarzyszenie PR ON, w ramach którego m.in. współorganizowała ogólnopolską konferencję „Włącz się na PR” w Krakowie. W 2018 roku dołączyła do zespołu 24/7Communication, gdzie realizowała projekty w obszarze PR produktowego oraz korporacyjnego. Prowadziła działania w zakresie komunikacji zewnętrznej, media relations oraz Influencer Marketingu. Pracowała dla klientów z branży wnętrzarskiej, turystycznej oraz FMCG.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764