logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Katalog targowy Promo Show 2024 dostępny online

   25.11.2023, przeczytano 583 razy
ilustracjastrzałka

Już 14-15 lutego 2024 r. w EXPO XXI Warszawa będzie można spotkać się z ponad 260 wystawcami podczas targów PROMO SHOW. Bazę kontaktów i przegląd wystawców można pobrać już teraz korzystając z wygodnej wyszukiwarki – katalogu wystawców online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-katalog-targowy-promo-show-2024-dostepny-online,402223,artykul.html

Ponad 260 wystawców, tysiące gadżetów reklamowych, 600 marek, konkurs SUPER GIFT, szeroka gama propozycji od dostawców mediów i maszyn dla segmentu reklamy, druku na tekstyliach i znakowania gadżetów reklamowych – to wszystko czeka na zwiedzających podczas lutowej imprezy w EXPO XXI Warszawa.

Katalog wystawców to łatwa wyszukiwarka dla poszukujących gadżetów, druku i maszyn. Wszystkie wymienione w katalogu firmy, potwierdziły swoją obecność na PROMO SHOW, a do edycji w 2024 roku dołączyło ponad 50 nowych firm. Dzięki silnej akcji promocyjnej na zagranicznych rynkach – spodziewamy się dużej ilości zagranicznych agencji – wiele z nich już potwierdziło nam obecność na lutowych targach – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine, organizator PROMO SHOW.

Wszystkich wystawców można znaleźć za pomocą wygodnej wyszukiwarki. Interesujący produkt można natomiast znaleźć po grupie towarowej i sprawdzić, u których dostawców będzie można go dostać. To również doskonała propozycja, która ułatwi przygotowania spotkań podczas nadchodzących targów.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764