logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Kolejna edycja konferencji I love marketing & technology już w maju

   05.04.2023, przeczytano 1579 razy
ilustracja

15–19 maja w Warszawie odbędzie się kolejna edycja konferencji marketingowej - I love marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-kolejna-edycja-konferencji-i-love-marketing-and-technology-juz-w-maju,399548,artykul.html

Po raz pierwszy konferencja będzie trwać aż pięć dni i wystąpi na niej ponad 50 prelegentek i prelegentów.

I ❤ marketing & technology to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne.

Prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje.

Uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania publiczności.

Konferencja została podzielona na kilka ścieżek tematycznych:

  • I ❤ automation & tools – NOWOŚĆ!
  • I ❤ marketing
  • I ❤ social media
  • I ❤ seo & content
  • I ❤ dev

Uczestnicy mają do wyboru bilety zarówno na pojedyncze dni, jak pakiety kilkudniowe, aby jak najlepiej dopasować tematykę do swoich preferencji.

Zaletą konferencji jest również to, że spotykają się na niej przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: sprawny.marketing

www.sprawnymarketing.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764