logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Konferencja DIMAQ Day 2024 – już za kilka dni

   01.10.2024, przeczytano 326 razy
ilustracja

Jakie trendy będą kształtować współczesny digital marketing w najbliższych latach, jak zmieniają się potrzeby odbiorców w rzeczywistości cyfrowej, jak dostosować działania do wymogów cyberbezpieczeństwa? Unikalna wiedza ekspercka, praktyczne porady i cenne kontakty biznesowe – to wszystko już 8, 9 i 10 października w czasie wyjątkowej konferencji DIMAQ Day organizowanej przez IAB Polska w trzech lokalizacjach: Katowice, Wrocław i Poznań. To już ostatni moment, aby zdobyć bilet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-konferencja-dimaq-day-2024-%E2%80%93-juz-za-kilka-dni,405905,artykul.html

Z rewolucyjnymi zmianami w marketingu musi poradzić sobie każdy marketer – ten początkujący i ten doświadczony. Takie założenie towarzyszyło twórcom tegorocznego DIMAQ Day, konferencji cieszącej się opinią prawdziwego święta digital marketingu i jednocześnie jednego z najbardziej merytorycznych wydarzeń branży. Czołowi eksperci marketingu internetowego, social mediów, reklamy, technologii i biznesu w kilkunastu prelekcjach podzielą się praktyczną wiedzą, zaprezentują case studies i omówią rozwiązania z wielu różnych obszarów marketingu cyfrowego.

ilustracjastrzałka

AI, Gen Z, Big Data – nadążasz?

W tym roku wszystkie oczy zwrócone są na rozwój sztucznej inteligencji, na DIMAQ Day nie zabraknie więc tematów związanych z Marketing Automation, Big Data, kreatywnością czy personalizacją doświadczeń konsumenta.

Zmieniające się potrzeby odbiorców to nie tylko wkroczenie generacji Z na arenę zakupową. Rewolucja komunikacyjna, social media, video marketing, omnichannel – ekspancja cyfrowej rzeczywistości nie przestaje rzucać wyzwania marketerom. Wystąpienia dotyczące tych zagadnień przeplatają się w programie konferencji z takimi klasykami marketingu, jak sezonowość, planowanie budżetu, czy mierzenie efektywności kampanii.

ilustracjastrzałka

W gronie prelegentów znajdują się praktycy z agencji reklamowych i medialnych, niezależni konsultanci, przedstawiciele uczelni wyższych, a także eksperci z takich firm, jak: Empik Group, Orange, Lidl Polska, Cloudity i wiele innych. Wśród prelegentów m.in. Grzegorz Borowiecki, Dyrektor Zarządzający WUNDERTEAM, dr Katarzyna Piotrowska, Konsultant Marketingu, Jakub Kania, Digital Marketing Advisor, Agencja Eactive, Kamil Porembiński, Specjalista Marketing Technology, CMO/COO, Qlos i in.

Profesjonaliści marketingu na DIMAQ Day

Na DIMAQ Day profesjonaliści marketingu internetowego spotykają się z pasjonatami branży, by podczas kilkunastu merytorycznych prelekcji dzielić się nie tylko wiedzą popartą badaniami i praktyką, ale także opowiadać o konkretnych, wdrażanych przez siebie rozwiązaniach. Walor edukacyjny to nie jedyne, co oferuje konferencja.

ilustracjastrzałka

Wydarzenie jest niepowtarzalną okazją do nawiązania i zacieśnienia cennych kontaktów biznesowych. Dlaczego networking to dziś „must have” marketera? Robert Kiyosaki powiedział: „Najbogatsi ludzie na świecie tworzą sieci, wszyscy inni są przygotowani do szukania pracy” i trudno się z nim nie zgodzić. Obecność na konferencji cieszącej się uznaniem w środowisku to także okazja do wzmocnienia swojego wizerunku jako eksperta branży i znalezienie nowych możliwości rozwoju biznesu w inspirującej atmosferze.

Program wydarzenia jest zgodny z międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych DIMAQ. Dzięki udziałowi w konferencji posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą uzyskać 20 punktów recertyfikacyjnych.

Program konferencji, lista prelegentów i rejestracja są na stronie day.dimaq.pl/. Bilety od 280 zł netto.

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Koalicja Przeciwko Samotności z kolejną odsłoną kampanii
Agencje VML i SEC Newgate CEE stoją za kampanią Koalicja Przeciwko Samotności, której inicjatorką jest Joanna Przetakiewicz i ruch społeczny Era Nowych Kobiet. W Światowym Dniu Zdrowia Psychicznego organizatorzy akcji ogłaszają kolejne działania, mające na celu edukację na temat zdrowia psychicznego mężczyzn i normalizację rozmów na temat kryzysów...
 Spark Foundry, LiquidThread i Performics z projektem dla Blika
Po sukcesie pierwszego wertykalnego serialu BLIKA, agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”. Za koncepcję i strategię mediową kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Spark Foundry. Pomysł kreatywny i realizacja serialu leży po stronie agencji...
Kampania Melt Museum: Are you f_king?
Witamy w świecie technologii fałszu, w którym kłamstwo nigdy nie było tak łatwe do stworzenia. I tak trudne do wykrycia. melt museum prezentuje swoją najnowszą instalację „FAKE.EXE”, która eksploruje granice tożsamości w rzeczywistości, gdzie fałsz i prawda przenikają się bardziej niż kiedykolwiek. Premierze towarzyszy kampania, której...
Świeże o każdej porze dnia – kampania „Piekarni w sercu Lidla”
Kto powiedział, że świeże bułki można kupić tylko rano? W Lidl Polska chrupiące pieczywo jest dostępne przez cały dzień – można zaserwować je na śniadanie, jak również kupić je wracając z pracy czy odwiedzając sklep wieczorem. W „Piekarni w sercu Lidla” klienci wśród bogatej oferty znajdą szeroki wybór świeżych i chrupiących bułek,...
Ancymony (*ancy) dla marki Kaufland
Marki lubią okrągłe liczby i potrafią sprawić, że lubią je także klienci. Kaufland ruszył z kampanią zapowiadającą wielkie otwarcie 250. marketu w Polsce. Sieć świętuje z przytupem, łącząc działania wizerunkowe z prosprzedażowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764