logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Konferencja Marketing MIX dla miast i regionów

   04.09.2024, przeczytano 271 razy
ilustracja

Już 19 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu powróci formuła konferencji MARKETING MIX. Tegoroczna edycja przeznaczona jest dla reprezentantów działów marketingu miast i regionów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-konferencja-marketing-mix-dla-miast-i-regionow,405526,artykul.html

Konferencja dla pracowników działów marketingu urzędów miast i regionów to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, wiedzy oraz najlepszych praktyk w zakresie promocji lokalnych społeczności. Wydarzenie zgromadzi specjalistów z różnych części Polski, co pozytywnie wpłynie na nawiązywanie cennych relacji i współpracy pomiędzy urzędami.

Networking i współpraca

Konferencja jest przestrzenią do networkingu, gdzie uczestnicy mogą wymieniać się kontaktami, pomysłami oraz współpracować nad projektami, które przyniosą korzyści ich regionom.

Prelegenci i eksperci

W wydarzeniu wezmą udział nie tylko praktycy z urzędów, ale również eksperci z branży marketingowej, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz wskazówkami.

Korzyści z udziału

  • Networking: Doskonała okazja do nawiązywania nowych kontaktów zawodowych, wymiany doświadczeń i budowania relacji w branży.
  • Wiedza i aktualności: Uczestnictwo w wykładach i prezentacjach pozwala na zdobycie najnowszych informacji, trendów oraz innowacji.
  • Inspiracja: Spotkanie z ekspertami i liderami w danej dziedzinie inspirują i motywują.
  • Dyskusja i wymiana pomysłów: Konferencje umożliwiają uczestnikom dzielenie się pomysłami i dyskutowanie na różne tematy, co może prowadzić do nowych perspektyw i innowacji.
  • Motywacja do dalszego rozwoju: Udział w takich wydarzeniach często motywuje do dalszego kształcenia się i rozwijania swoich umiejętności.

AGENDA

  • 12:00 – 12:45 - Miasto moje a w nim… o promocji miast i regionów – Jakub Sakowski, Agnieszka Pałasz, Fabryka Marketingu
  • 12:50 – 13:05 - Potencjał gadżetów reklamowych w promocji miast i regionów – Adam Chmielewski, EXPEN
  • 13:10 – 13:25 - Potencjał Social Mediów w promocji Miast i Regionów – Sylwia Kupiec, Shine on Agency
  • 13:30 – 14:15 - Mieszkańcy miasta jako kapitał promocyjny, Jacek Pogorzelski, Partner zarządzający w BlueFox oraz Dyrektor zarządzający Primecode.

Po ostatnim wystąpieniu, organizator rozlosuje wśród uczestników pakiety gadżetów reklamowych.

Koszt udziału w konferencji to: 49 zł netto.

Zapisy na konferencję u: Maciej Cioch, targi(at)oohmagazine.pl, tel.733 985 636

Więcej informacji: http://www.festiwalmarketingu.pl/

Festiwal Marketingu objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764