Już 19 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu powróci formuła konferencji MARKETING MIX. Tegoroczna edycja przeznaczona jest dla reprezentantów działów marketingu miast i regionów.
Konferencja dla pracowników działów marketingu urzędów miast i regionów to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, wiedzy oraz najlepszych praktyk w zakresie promocji lokalnych społeczności. Wydarzenie zgromadzi specjalistów z różnych części Polski, co pozytywnie wpłynie na nawiązywanie cennych relacji i współpracy pomiędzy urzędami.
Networking i współpraca
Konferencja jest przestrzenią do networkingu, gdzie uczestnicy mogą wymieniać się kontaktami, pomysłami oraz współpracować nad projektami, które przyniosą korzyści ich regionom.
Prelegenci i eksperci
W wydarzeniu wezmą udział nie tylko praktycy z urzędów, ale również eksperci z branży marketingowej, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz wskazówkami.
Korzyści z udziału
- Networking: Doskonała okazja do nawiązywania nowych kontaktów zawodowych, wymiany doświadczeń i budowania relacji w branży.
- Wiedza i aktualności: Uczestnictwo w wykładach i prezentacjach pozwala na zdobycie najnowszych informacji, trendów oraz innowacji.
- Inspiracja: Spotkanie z ekspertami i liderami w danej dziedzinie inspirują i motywują.
- Dyskusja i wymiana pomysłów: Konferencje umożliwiają uczestnikom dzielenie się pomysłami i dyskutowanie na różne tematy, co może prowadzić do nowych perspektyw i innowacji.
- Motywacja do dalszego rozwoju: Udział w takich wydarzeniach często motywuje do dalszego kształcenia się i rozwijania swoich umiejętności.
AGENDA
- 12:00 – 12:45 - Miasto moje a w nim… o promocji miast i regionów – Jakub Sakowski, Agnieszka Pałasz, Fabryka Marketingu
- 12:50 – 13:05 - Potencjał gadżetów reklamowych w promocji miast i regionów – Adam Chmielewski, EXPEN
- 13:10 – 13:25 - Potencjał Social Mediów w promocji Miast i Regionów – Sylwia Kupiec, Shine on Agency
- 13:30 – 14:15 - Mieszkańcy miasta jako kapitał promocyjny, Jacek Pogorzelski, Partner zarządzający w BlueFox oraz Dyrektor zarządzający Primecode.
Po ostatnim wystąpieniu, organizator rozlosuje wśród uczestników pakiety gadżetów reklamowych.
Koszt udziału w konferencji to: 49 zł netto.
Zapisy na konferencję u: Maciej Cioch, targi(at)oohmagazine.pl, tel.733 985 636
Więcej informacji: http://www.festiwalmarketingu.pl/
Festiwal Marketingu objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: OOH magazine