logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Remaextra 2021 w podsumowaniu

   22.09.2021, przeczytano 1327 razy
ilustracja

17 września zakończyły się pierwsze w tym roku targi branży reklamy i druku, RemaExtra - zebrały blisko 6000 gości z 35 krajów. Jako organizator jesteśmy niezmiernie usatysfakcjonowani z ilości zwiedzających oraz z tego jak wiele zagranicznych gości przyjechało na nasze wydarzenie! Zwiedzający mieli okazję sprawdzić zmiany w branży reklamy i druku a także odnowić dotychczasowe i nawiązać nowe kontakty. Rozgrzewkę dla reklamy uznajemy za niezwykle udaną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-miedzynarodowe-targi-reklamy-i-druku-remaextra-2021-w-podsumowaniu,393098,artykul.html

Przez 3 dni targów goście mieli szansę poznać tysiące nowych produktów i technologii, inspirowali się nowymi rozwiązaniami i cieszyli się ponownym osobistym kontaktem z partnerami z branży, a także zdobyli cenną wiedzę i doświadczenie.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra odbyły się w tej samej lokalizacji gdzie coroczne wydarzenie RemaDays, w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo. W hali F. Wystawiło się ponad 170 wystawców, którzy reprezentowali zmieniony przez pandemię rynek. Targi odwiedziło blisko 6000 zwiedzających z różnych krajów z całego świata

– Cieszymy się , że pomimo trudnej sytuacji nie zabrakło przedstawicieli międzynarodowego rynku. Jak zwykle targi okazały się świetnym miejscem do rozwoju swoich kontaktów o nowe znajomości - mówi Sebastian Ząbek, dyrektor targów RemaExtra.

Podczas targów odbyły się bezpłatne prelekcje o tematyce branżowej w ramach RemaCongress. Było coś dla każdego - Od logistyki na nowym rynku do nowoczesnych opcji reklamy online, wszystkie wykłady były porywające, i przede wszystkim poszerzyły horyzonty o nową wiedzę.

Na targach nie zabrakło udogodnień dla gości – restauracji, stref wypoczynku, oraz łatwej komunikacji - na targi można było przyjechać bezpłatnymi autobusami, kursującymi co 20 minut z Warszawy Centralnej i Lotniska Chopina. Zwiedzający podróżujący samochodami mieli do dyspozycji 7000 miejsc parkingowych tuż przy halach w Nadarzynie.

RemaExtra z pewnością było wyjątkowym wydarzeniem - Miła i bezpieczna atmosfera oraz wysoki poziom wystawców jak i zwiedzających ponownie potwierdza siłę branży reklamowej i pragnienie rozwoju w obecnym czasie.

Dziękujemy za wspólne chwile, życzymy owocnej pracy i już teraz z entuzjazmem zapraszamy na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw które odbędą się 16-18.02.2022.

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764