logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Multiscreen Day 2021

   09.04.2021, przeczytano 1018 razy
ilustracja

Multiscreen Day to konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań i narzędzi badawczych, które już są dostępne na rynku, jak i tych, o których branża wciąż dyskutuje. Zjawisko multiscreeningu dotyczy także twórców kontentu, na konferencji będą także tematy związane z tym zagadnieniem, m.in,. nowe formaty TV. Nie unikamy także mocno aktualnych spraw, jak np. premiery nowych serwisów streamingowych czy problem third party cookies.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-multiscreen-day-2021,390987,artykul.html

– Multiscreen Day to marka, która na dobre wpisała się w krajobraz polskiego rynku mediów i reklamy. I nie jest to tylko nasze zdanie. Dociera do nas wiele głosów z rynku, życzliwie domagających się organizacji kolejnych edycji, nawet w tak trudnych okolicznościach pandemicznych. Nie mogliśmy pozostać obojętni na te wezwania – mówi Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego „Media Marketing Polska” oraz współautor programu konferencji.

Tym razem omawiamy i analizujemy:

  • Czy jesteśmy skazani na silosowe wskaźniki mediowe?
  • Jak efektywnie planować cały system komunikacji, aby maksymalizować sprzedaż?
  • Badanie jednoźródłowe – co rewolucja w badaniach może oznaczać dla marketerów
  • Nowe oblicze telewizji – jak streaming wpływa na klasyczną TV
  • 2021 – rok debiutów VoD
  • Sztuczna inteligencja w narzędziach reklamowych
  • Świat bez third party cookies
  • Nowa normalność – czy pandemia na trwałe zmienia sposób korzystania z mediów

Tegoroczna edycja naszej konferencji będzie się charakteryzować wielopoziomową, nowoczesną realizacją na miarę telewizji. Skorzystamy z możliwości, jakie przyniósł nam błyskawiczny rozwój wydarzeń online na przestrzeni ostatniego roku. Na kilku scenach pojawią się efekty augmented reality, prelegenci staną się częścią wirtualnej rzeczywistości, a wszystko to na żywo z możliwością interakcji live.

MULTISCREEN DAY – KTO WYSTĄPI ?

Do grona prelegentów zaprosiliśmy ekspertów reprezentujących marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze. Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali najwyższe noty w poprzednich edycjach konferencji.

MULTISCREEN DAY – DLA KOGO?

Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Szczegółowy program TUTAJ.

Źródło: VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.

Dodatkowe informacje:

Organizatorem konferencji jest VFP Communications Ltd. Sp. z o.o., wydawca magazynów: „Media Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service”.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764