logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Niecały miesiąc do 15. edycji Festiwalu Marketingu

   24.08.2023, przeczytano 625 razy
ilustracja

Wydarzenie odbędzie się już 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa. Trwa bezpłatna rejestracja dla zwiedzających. Event to ponad 210 wystawców, blisko 600 marek, tysiące inspiracji, konkursy branżowe SUPER GIFT, ZŁOTY MEDAL, POS STARS. Pokazy i premiery maszyn. Szeroka gama propozycji od dostawców mediów i maszyn dla segmentu reklamy, druku na tekstyliach i znakowania gadżetów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-niecaly-miesiac-do-15.-edycji-festiwalu-marketingu,401132,artykul.html

Podczas targów zaprezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS.

Tegoroczny Festiwal Marketingu to wyjątkowa, jubileuszowa edycja. Świętujemy podwójny jubileusz: 15-lecia targów i 20-lecia OOH magazine. W tym roku na jednej hali w efekcie synergii łączymy całą branżę reklamową – mówi Robert Załupski, Dyrektor Generalny w OOH magazine, organizator targów.

Wydarzenie na stałe wpisało się już do wrześniowego kalendarza marketerów.

Wstęp na targi jak co roku przeznaczony jest tylko dla profesjonalistów z branży. Zarówno dla nas, jak i naszych Klientów najważniejsza jest jakość kontaktów a nie ich ilość, dlatego kładziemy bardzo duży nacisk na selekcję zwiedzających, weryfikujemy każdą rejestrację i zastrzegamy sobie prawo do odmowy wstępu na teren targów osobom niezwiązanym z branżą reklamową – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży w OOH magazine.

Tradycyjnie już podczas targów zostaną przeprowadzone konkursy: SUPER GIFT, Złoty Medal Festiwalu i POS STARS.

Festiwal Marketingu to wydarzenie o charakterze międzynarodowym. Zagraniczni goście przyjeżdżają na targi z: Czech, Litwy, Łotwy, Ukrainy, Słowacji, Hiszpanii, Finlandii, Niemiec i wielu innych krajów. Targi w ubiegłym roku zgromadziły blisko 4100 zwiedzających i 232 wystawców.

Lista wystawców 2023: festiwalmarketingu.pl/wystawcy/.

Wstęp na targi skierowany jest wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży. Bezpłatna rejestracja: panel.festiwalmarketingu.pl/visitor-register.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

TERMIN I MIEJSCE
13-14 września 2023 r.
EXPO XXI Warszawa, więcej informacji w: festiwalmarketingu.pl/dla-zwiedzajacych-lokalizacja-i-dojazd/.

GODZINY OTWARCIA
środa i czwartek: 10:00 – 17:00

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764