logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Nowi wystawcy na Promo Show 2025

   06.06.2024, przeczytano 369 razy
ilustracja

PROMO SHOW to największe Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku w pierwszej połowie roku. To kompleksowa oferta dla przedstawicieli szeroko rozumianej branży reklamy i druku. Inspiracje znajdą tutaj zarówno poszukujący gadżetowych nowości, tekstyliów reklamowych, poligrafii reklamowej, eventów, a także opakowań. Jak co roku wybrane zostaną również najlepsze gadżety reklamowe w konkursie SUPER GIFT – w każdej edycji wystawcy zgłaszają ponad 120 propozycji gadżetów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-nowi-wystawcy-na-promo-show-2025,404503,artykul.html

Jesteśmy bardzo zadowoleni z sukcesu targów PROMO SHOW. Po każdej edycji mamy sporo zapytań o wolne stoiska. Podczas kolejnej edycji, do stałego grona wystawców, dołączyły nowe firmy z rodzimego rynku, oraz sporo nowych dostawców z zagranicy w tym z: Niemiec, Hiszpanii, Czech czy Chin – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży w OOH magazine, organizator targów.

Wśród nowych firm znalazły się między innymi:

  • TOPQ
  • COOKIE Słodycze Reklamowe
  • Premier Group
  • Tubby
  • eFanshop.com
  • JHK POLSKA – PROMOEFEKT
  • EMERALD
  • KONEKT TKANINY
  • Kalmo
  • Winter & Company
  • Himmeltek
  • Wlepki.com
  • ASTOM
  • Domico
  • Prażmowscy
  • Dreamtex
  • KAMBUKKA
  • UTT Europe Kft
  • SDX GROUP
  • LITEX

Pełna lista wystawców: https://promoshow.pl/#wystawcy

Targi w ubiegłym roku zgromadziły ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów.

Organizator jako jedyny w branży realizuje Wieczór Wystawców, który jest traktowany jako nieformalny trzeci dzień targów.

Kontakt w ssprawie stoisk podczas PROMO SHOW 2025: monika(at)oohmagazine.pl

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764