logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Nowi wystawcy na targach Festiwal Marketingu

   24.05.2024, przeczytano 440 razy
ilustracja

Prace nad Festiwalem Marketingu trwają w najlepsze. Obok wystawców, których od lat nie może zabraknąć na targach, do grona wystawców dołączają także nowe firmy. Event odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-nowi-wystawcy-na-targach-festiwal-marketingu,404354,artykul.html

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze stale rosnącego zainteresowania naszych wrześniowych targów. Co roku towarzyszy nam liczne grono stałych wystawców naszych imprez targowych, a teraz widzimy spore zainteresowanie również nowych firm. To niewątpliwie również efekt powodzenia naszych targów PROMO SHOW, które z sukcesem odbyły się na początku lutego – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży w OOH magazine, organizator targów.

Wśród nowych firm w gronie wystawców znalazły się: AD2000, Adlove, Alkoswiat, Brother, Caraffa, Cardilla, KAMBUKKA, KRAKÓW BALLOON TEAM, Kropka nad i, Kulig, Lema 3d, Lester Paper, LITERY-3D, MOODRO CRAFT, Noveen, Olynk, Paper Fantasies, STUDIOFLAG, TRUEJET, Tubby, Yanoskyy oraz Zachwyty.

Festiwal Marketingu to największe w drugiej połowie roku targi dla branży reklamy i poligrafii reklamowej. Impreza jak co roku odbywa się w strategicznym miejscu w stolicy – EXPO XXI Warszawa. 

Największe w tym roku targi branży reklamowej to kompleksowa oferta dla przedstawicieli szeroko rozumianej branży reklamy i druku. Inspiracje znajdą tutaj zarówno poszukujący gadżetowych nowości, tekstyliów reklamowych, materiałów POS, poligrafii reklamowej, eventowych, a także opakowań.

Przed okresem bożonarodzeniowym jak co roku wybrane zostaną najlepsze gadżety reklamowe w konkursie Super Gift – w każdej edycji wystawcy zgłaszają ponad 100 propozycji gadżetów reklamowych. Przed nami także kolejna edycja konkursu POS STARS na najlepszy display reklamowy. Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, KIDS, Rozrywka, Bezpieczeństwo, PETS POS.

Targi w ubiegłym roku zgromadziły blisko 3700 zwiedzających i 220 wystawców. Przypominamy ostatnią edycję w filmowej odsłonie:

Targi objęte sa patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764