logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Olimp Marketplace IV: Przyszłość e-commerce to Marketplace

   18.09.2024, przeczytano 816 razy
ilustracja

27 września w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. Uwaga: Zostało tylko pare dni do konferencji!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-olimp-marketplace-iv%3A--przyszlosc-e-commerce-to-marketplace,405716,artykul.html

Kluczowe informacje:

  • Kiedy: 27.09.2024
  • Gdzie: Warszawa, Złote Tarasy, Multikino

Co wyróżnia Olimp Marketplace IV?

  • Esencja wiedzy: 26 wystąpień praktyków e-commerce, którzy dzielą się sprawdzonymi strategiami, nie teorią.
  • Multiplatformowe podejście: Skuteczne techniki sprzedaży dla 23 platform, w tym gigantów: Allegro, Amazon i eMAG.
  • Nauka na błędach (cudzych): Analizy przypadków pokażą, jakich pułapek unikać i jak replikować sukcesy.
  • Networking z potencjałem: Okazja by poznać ludzi, którzy mogą stać się partnerami biznesowymi, mentorami lub klientami.
  • Rozwój zawodowy: Zdobądź 10 punktów recertyfikacji DIMAQ i wyróżnij się na rynku pracy.

Tematy

  • Strategie zwiększania sprzedaży na 20+ platformach (Allegro, Amazon, eMAG i wiele innych),
  • Praktyczne porady wejścia na rynki międzynarodowe oraz aspekty prawne i podatkowe handlu transgranicznego,
  • Zasady sprowadzania towaru z Chin - oraz strategie ekspansji na międzynarodowe rynki,
  • Okres sprzedażowy Q4: trendy i strategie, by zwiększyć sprzedaż w kluczowym kwartale roku.

Wierzymy, że wiedza powinna być dostępna. Dlatego przygotowaliśmy elastyczne opcje zakupu:

  • Kod rabatowy: Wpisz "SIGNS10" i oszczędź 10%!
  • Płatność ratalna: Rozłóż koszt na 4 raty 0%!

Bilety: https://konferencja.vsprint.pl/

Źródło: vSprint

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764