logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Ostatnie odliczanie do XXIV Kongresu Public Relations

   09.09.2024, przeczytano 299 razy
ilustracja

Wielkimi krokami zbliża się XXIV Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19-20 września w Rzeszowie. Podczas wydarzenia sporo miejsca zajmą kwestie zdarzeń kryzysowych, skutecznego wykorzystania narzędzi AI, ale również wyzwań, jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-ostatnie-odliczanie-do-xxiv-kongresu-public-relations,405598,artykul.html

Eksperci jak co roku spotkają się w Rzeszowie, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Podczas Kongresu uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji oraz wziąć udział w panelach dyskusyjnych, które pozwolą lepiej zrozumieć, jak nowe technologie zmieniają oblicze komunikacji. W ramach wydarzenia odbędzie się także równolegle konferencja naukowa: „Cyfrowe Horyzonty: Sztuczna inteligencja i digitalizacja w służbie public relations i marketingu”.

– Choć sztuczna inteligencja wkracza coraz śmielej w świat komunikacji, to nadal jest to domena przede wszystkim człowieka. Wciąż to my, ludzie, stoimy za markami, kreujemy strategie i nadajemy sens komunikacji. AI może nam pomóc w optymalizacji działań, ale to my decydujemy o tym, jakie wartości chcemy przekazywać i jak chcemy być postrzegani – mówi Karolina Łuczak, dyrektorka biura prasowego i komunikacji wewnętrznej Provident Polska S.A. – Pamiętajmy, że niezależnie od tego, jak bardzo zaawansowane będą narzędzia, które mamy do dyspozycji, fundamentem skutecznej komunikacji zawsze będą dobre treści, zrozumienie odbiorcy i umiejętność budowania relacji.

ilustracjastrzałka

Nie samym AI żyje public relations

Kongres nie ogranicza się wyłącznie do tematów związanych ze sztuczną inteligencją, ale dotyka również innych najbardziej aktualnych kwestii, takich jak kryzysy wizerunkowe, współpraca z influencerami czy budowanie wiarygodnych marek osobistych.

– Obserwując ewolucję naszej branży przez ostatnie lata, widzimy, jak wiele się zmieniło. Z jednej strony mamy coraz bardziej wyrafinowane narzędzia i technologie, które pozwalają przyspieszyć i automatyzować pracę. Z drugiej podstawowym wyzwaniem nadal jest tworzenie transparentnej i wiarygodnej komunikacji – mówi Damian Ziąber, rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. – Właśnie dlatego umiejętności budowania relacji, zarządzania kryzysami i tworzenia autentycznego wizerunku wciąż pozostają kluczowe. W przyszłości będziemy potrzebować specjalistów PR, którzy nie tylko znają się na najnowszych technologiach, ale również potrafią łączyć je z głębokim zrozumieniem ludzkich potrzeb i emocji. Tylko takie połączenie pozwoli nam tworzyć komunikację, która naprawdę działa.

Kongres objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: EXACTO

Dodatkowe informacje:

Pomysłodawcą Kongresu jest prof. dr hab. Dariusz Tworzydło, który organizuje to wydarzenie od 2001 roku. To już zatem 24. spotkanie specjalistów z branży public relations, któremu patronują: Rzeszów - stolica innowacji, Orange Polska, Velo Bank, Media Board, Ideo, Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Ideo Force, Akademia Górnośląska, PWN, AWMIG, Exacto. Partnerami merytorycznymi Kongresu są Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Public Relations oraz Uniwersytet Warszawski (Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii).

Partner technologiczny: Media Visage, Aware
Partner logistyczny: Ford
Partner medialny: Newseria
Patroni medialni: BRIEF, Dziennik Warto Wiedzieć, OOH Magazine, Marketing przy Kawie, QBusiness.pl, Security Magazine, PIAP, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Business HUB, Monitor Rynkowy, Poradnik Przedsiębiorcy, 5 ways, Singns.pl, Wirtualne Media, Gifts Journal, Joomp.pl, Europerspektywy.eu, MediaRun, Marketing i Rynek.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764