logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Packaging Innovations 2024: Produkty kształtujące przyszłość

   23.03.2024, przeczytano 558 razy
ilustracja

Produkty kształtujące przyszłość - znamy datę Targów Packaging Innovations Już za niecały rok, 09-10 października 2024 r. w EXPO Kraków, odbędą się 16. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. To wydarzenie o ugruntowanej pozycji na rynku, które każdego roku odwiedzają tysiące gości z Polski i zagranicy. W ciągu dwóch dni będzie można poznać ofertę wystawców oraz wziąć udział w merytorycznych prezentacjach prowadzonych przez ekspertów z branży. Jak wskazują dotychczasowi uczestnicy targów, jest to miejsce łączące biznes i edukację, stawiające na jakość i różnorodność asortymentu prezentowanych produktów i rozwiązań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-packaging-innovations-2024%3A-produkty-ksztaltujace-przyszlosc,403580,artykul.html

Bogata oferta wystawców

Mocną stroną Targów Packaging Innovations jest międzynarodowy charakter imprezy. Na targach spotkać można producentów i dostawców branży opakowań z wielu krajów. Warto podkreślić fakt, że na stoiskach prezentowana będzie bardzo zróżnicowana oferta: nie tylko same opakowania, ale również materiały do ich tworzenia, maszyny, rozwiązania logistyczne i usługi. Ekspozycja podzielona jest na 7 stref tematycznych: Opakowania, Komponenty, Maszyny, Druk, Logistyka i e-commerce, Usługi, Branding i reklama. To sprawia, że warto zaplanować sobie czas tak, aby w pełni zapoznać się z ofertami wystawców.

Najwyższy standard usług

Jakość wpisana jest w DNA Targów Packaging Innovations. Doceniają to wystawcy, którzy dostrzegają zaangażowanie Organizatorów wydarzenia na każdym etapie współpracy, co podkreśla Magdalena Michta, Koordynator Działu Handlowego w firmie Foodpack - Jestem przede wszystkim zadowolona z ekipy, która zajmuje się przygotowaniem targów. Doceniam to, jak bardzo są zaangażowani. Byłam w pełni spokojna, ponieważ na każdym etapie przygotowań informowano mnie o tym co będzie się działo. Nie było takiego momentu, abym nie otrzymała informacji, na której mi zależało. Co ważne - nie przerzucano mnie od jednej osoby do drugiej, co niestety często się zdarza. Naprawdę wspaniały zespół, chciałabym żeby na każdych targach taki był. Tylko do końca kwietnia obowiązują promocyjne ceny stoisk dla Wystawców, zatem warto już dzisiaj zarezerwować stoisko dla swojej firmy.

Cała branża w jednym miejscu

Targi Packaging Innovations to doskonała okazja do nawiązania cennych relacji biznesowych i spotkania się z dotychczasowymi klientami. Wskazuje na to Edyta Kopycinska Sales Manager firmy POLO Handels GMBH: […] Po pierwsze udział w targach był wybitną okazją, aby spotkać się z klientami, z którymi czasami zwyczajnie nie mamy czasu się zobaczyć. Po drugie, jeżeli rozważamy wdrożenie produktów innowacyjnych – a uważam, że materiały opakowaniowe bazowane na papierze do takich się zaliczają – to jest to tym bardziej świetna okazja, aby móc klientom wyjaśnić różne tajniki, głównie dotyczące kwestii środowiskowej .

Również eksperci, którzy prowadzili prelekcje w ramach Sceny Głównej i Sceny Agora podkreślają, że ich słuchacze to osoby chętne do poszerzania swoich horyzontów, które zawsze zadają celne pytania. Z tego powodu Organizatorzy dokładają wszelkich starań, aby prezentacje były bardzo starannie przygotowywane, a tematyka precyzyjnie dobrana. Potwierdzeniem tego był program 16. edycji Targów Packaging Innovations, podczas których wystąpili m.in. Philipp Richter z Spies Packaging, Piotr Podsiadło z EY Law, EY Polska, Wojciech Głuszewski z Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej, Magdalena Cieślak z Graphic Packaging International, Marcin Radomski z Graham Packaging, Piotr Dymała z Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., Joanna Olszak z IGI FOOD LAW.

Zapakuj swoją przyszłość K

olejna, 13. edycja Konkursu Strefa Studenta odbędzie się podczas 16. Międzynarodowych Targów Packaging Innovations. Konkurs podzielony jest na dwa etapy, a projekty zgłaszane są w 3 kategoriach: Wrażenie, Funkcjonalność i Forma oraz Szata Graficzna. Cieszy się on popularnością wśród studentów, ponieważ jest to dla nich niepowtarzalna szansa na nawiązanie pierwszych kontaktów biznesowych i pozyskanie zleceń. Strefą Studenta każdego roku interesują się również sami Wystawcy. Firmy z uwagą doceniają ich świeże spojrzenie i nowatorskie pomysły, a także chętnie nawiązują z nimi współpracę.

Finalistów konkursu poznamy już 10 października 2024 roku, kiedy będą prezentować swoje nieszablonowe projekty w specjalnie przygotowanej dla nich strefie wystawienniczej.

Data: 09-10 października 2024 roku Miejsce: EXPO Kraków, Galicyjska 9, Kraków
Organizator: Targi w Krakowie Sp. z o.o.

Targi wraz z konkursem Strefa Studenta objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Targi w Krakowie

www.targi.krakow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764